Gå til innhold

Får bare til å brenne på 32x!

Brack

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

har en Asus cd-brenner med 40x, problemet er at jeg bare får til å brenne med 32x! Bruker nero. Noen som har forslag til hva jeg kan prøve? Alle forslag motas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ASUS-brennere har noe som heter flextralink, som gjør at du ikke kan brenne fortere enn CD'en tåler. Prøv med CD'er du er sikker på takler 40X.

BTW: CD-R, eller CD-RW?

Skrevet

Er kjent at asus er litt kresne når det hjelder å brenne plater på full hastighet.

Anbefaler deg å prøve: plextor 48x CD-R f.eks fra www.multicom.no disse virker perfet i 99% av alle brennere.

Skrevet

Har Verbatim 48 x CD'er.

Og ja, det betyr en del. Kjipt når du ikke får hva du betaler for,

bare for å dra den skikkelig ut da. Hvis du hadde kjøpt en 3 Ghz CPU, så får du bare 2 Ghz ut av den.....

Skrevet

bare for å dra den skikkelig ut da. Hvis du hadde kjøpt en 3 Ghz CPU, så får du bare 2 Ghz ut av den.....

Det er vel å dra den litt langt.

Forskjellen er vel på maks et minutt, og det tenker jeg til og med du kan vente på

Skrevet
Har Verbatim 48 x CD'er.

Men brack da? Vet du hvordan en cd brenner funker, siden du sammenlingner en cpu på 3GHz og 2GHz.

Som MrLee sier så sparer du ikke noe tid på å brenne på 40x kontra 32x. Eg brenner en plate på 700MB på 7-8Min, hvor lange tid bruker du på din brenner på 32x. Min er bare 12x.

Skrevet

Jeg sa jo for å dra det skikkelig langt da. Saken er jo bare det

at jeg synes det er kjipt å ikke få til å brenne på det den skal klare.

Er ikke slik at det i bunn å grunn har noen stor betydning for meg, men bare kjekt

at alt fungerer optimalt synes jeg :roll:

Skrevet

Det er vel å dra den litt langt.

Forskjellen er vel på maks et minutt, og det tenker jeg til og med du kan vente på

En CPU som bare er 500MHz treigere vil ikke bruke mer enn maks. 20 sek. mer i oppstart. Kan du vente på det? :roll:

...eller bruke 30 sek. ekstra når du starter IE eller Opera?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...