surfin atari Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Edit; feilpostet.. er ikke så fresh da Jeg kjenner til alle de tinga jeg har tukla med, bare ikke ift. om de kan ha noen på virkning på videokortytelsen eller om alt det "rare" jeg opplever nå kun er driverrelatert. Sannsynligvis er det bare hardwarespecs-programmet i KOTOR som har hikke. Endret 14. februar 2004 av surfin atari
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Edit; feilpostet.. er ikke så fresh da Jeg kjenner til alle de tinga jeg har tukla med, bare ikke ift. om de kan ha noen på virkning på videokortytelsen eller om alt det "rare" jeg opplever nå kun er driverrelatert. Sannsynligvis er det bare hardwarespecs-programmet i KOTOR som har hikke. Hva snakker du om?
anon12234 Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Edit; feilpostet.. er ikke så fresh da Jeg kjenner til alle de tinga jeg har tukla med, bare ikke ift. om de kan ha noen på virkning på videokortytelsen eller om alt det "rare" jeg opplever nå kun er driverrelatert. Sannsynligvis er det bare hardwarespecs-programmet i KOTOR som har hikke. ka du fommle me? :p Endret 14. februar 2004 av Henrik2k
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Nei nå har du ødelagt pc'n din helt!! Neida Men nedklokket skjermkortet? ift? Har ikke jeg hørt om....kan du forklare litt nærmere? Endret 14. februar 2004 av Slettet-p4PIYwb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå