Gå til innhold

Window kit - sunbeam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg windowkit til toppen av kabinettet fra sunbeam, kjøpt hos microplex.

nå har jeg knota i flere timer for å få dette på plass, Jeg har kuttet ut hull osv men jeg får ikke på plass lista og vinduet, noen andre her som har det som kanskje har noen tips?

microplex sin side er visst nede i skrivende stund så får ikke oppgitt link til produktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plagdes skikkelig for og få festet Lista på vinduet men det som hjalp meg var og tape fast lista etterhvert som jeg tredde den på vinduet og når du skal sette fast låselista kan du bruke litt zalo for og få den til og gli lettere på plass

Skrevet (endret)

Jeg tapet lista stramt fast i kabinettet på kvelden (slik som det skulle være). Neste dag var det ikke noe problem å få inn vinduet. Dagen før brukte jeg 4 timer uten å få det til.(var så irritert at jeg nesten knekte plexiglasset) :devil:

Endret av -Fox-
Skrevet

Hullet skal jo være større enn vinduet. Det følgte med en skive som jeg skulle legge inntil vinduet og tegne rundt. Kanten ble vel 0,5 cm utenfor vinduskanten.

Skrevet

jeg kokte opp vann og la inn pakningen oppi for og få den max myk før jeg la pakningen på vinduet la på en tapebit ca hver 10-15cm og litt tettere rindt hjørnene.

Skrevet
Window kitet er egentlig ikke dritt hvis man sager hullet mindre en glasset, og limer vinduet fast på baksiden. Gummilisten kan man kaste..

:D jaja.. er kanskje en billigere løsning enn å kjøpe plexi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...