Gå til innhold

Forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Det kabinettet du spurte etter, det er greit nok men du må investere i en viftestyring og et par nye vifter.Ville ha borret et viftehull i toppen jeg :laugh: da blir det bra kjøling :thumbs: !! :w00t:

Det er et greit kabinett men det har noen litt "overharry" vifer etter min mening+det følger men en kald katode men lyd inverter :dribble::dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke finner den rette "sølv"-fargen så kan du jo lakkere kabinettet med kromlakk fra biltema. Kunne kansje blitt tøft d!! :)

Skrevet
Lian Li har jo gode kabinet.

Chieftec har gode kabinett men kjedelige?

Thermaltake har jo viftestyring og vifter fra før.

Mye å velge mellom ta en titt her

Ja,

Har Lian Li sølv kabinett selv.... det er UTROLIG bra.... jeg ville garantert gått for et av de.... i tillegg byttet jeg oxo nettopp kabinett til et svart ett.. må si at det er enda bedere en det forrige :)

Skrevet

Kjøpte Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv kabinett m/340W AX-01SL-D for ett år siden og har ikke angret et sekund. Det er lettere enn alt annet og du trenger mindre kjøling enn de fleste andre.

:thumbs:

Pass bare på at du får en kabinettvifte med (medfølger) som har ledning til styring fra hovedkortet.

Skrevet (endret)

har samme kab.

DIGGER d, du får kjøpt d på 3dfxcool

600,- tror jeg, 4 vifteplasser i front, 2 bak, 1 i siden = 7, så en viftestyring kan trenges, har selv en zalman styring, med 4 skru brytere og 2 vippe brytere (12V-0V-5V) denne får du kjøpt på samme side :D

edit : BRA at jeg bladde til neste side =/=/ dette er et AERO som vist på første side

Endret av kravez
Skrevet

Synes det er fint jeg også, bare det vinduet skulle vært uten noen ting på, bare vindu lissom. :D

Noen som veit om noen fine Big towre i sølv da? Utenom Chieftech

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...