Gå til innhold

Nytt design.


Anbefalte innlegg

Nytt å nytt, er et ganske standard design, men likte det. Samtidig synes jeg at det er noe som mangler, ser der hva det kan være?

Er bildene som søsteren min tok i thailand som skaper hele siden da. :roll:

 

 

Noen gode tips? Hva synes dere? Og hva mangler?

 

annkristin.ainnes.net :cool:

 

Hvis dere går innom de andre linkene vil du få se andre bilder. Klarte ikke å velge.

Ja, veit at bildene er store og trenger lang loade tid.

 

edit: la til litt info.

Endret av andesh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den likte jeg :thumbs:

Men:

- Bytt font i menyen

- Sørg for at det ikke er hvit farge rundt hoveddelen

- Skal det være på engelsk eller på norsk? Begge deler ser ikke bra ut ;)

- Stilige bilder :yes: Går utifra at du har tatt de selv eller har fått lov til å bruke de?

 

EDIT: Så nå at du har fått lov til å bruke bildene

Endret av PT
Lenke til kommentar

Den likte jeg :w00t:

Et par ting tho:

- Savner en footer

- Uten footer ligger teksten veldig tett inntil bunnen. Litt padding/margin der så kommer det seg.

- Midtstill siden!

- En sexy mouse-over på linkene hadde vært supert.

- Fargebilde? Satans nydelig bilde du har der. I farger hadde det vært helt konge :thumbs:

- Ble litt grått og trist. Sexy mouse-over og/eller fargebilde ville fikset det.

Lenke til kommentar

Takk for tipsene, skal prøve å finne en annen bakgrunnsfarge. Footer hadde jeg faktisk helt glemt av. :roll: Skal komme det å. Midtstilling skal det være på den, er bare ikke helt ferdig med kodingen av siden. Det skal TiMMi- ta seg av. :p Er kjekt med php.

 

Siden skal være på engelsk, har ordnet den til min søster som nå bor i australia, ho skal hovedsakelig bruke den til å legge opp bilder slik venner kan holde seg oppdatert igjennom dem. ;)

 

Skal også prøve å eksperimentere med andre fonter, så kanskje kommer jeg med en ny utgave i ettermiddag, skal også prøve å se hvordan det blir med farge. Selv om jeg er ganske hekta på sort/hvit bilder. :thumbs:

Lenke til kommentar
Det skal TiMMi- ta seg av.  :p Er kjekt med php.

Enda kjekkere å lære seg php selv ;) Gøy er det og :)

 

Lækker side forresten

men det er tungt stoff!

jeg prøver å lære meg, men klarer det ikke noe særlig bra

 

stilig side!

 

Synes du bør skifte font på menyen.

Lenke til kommentar

/me likte den!

 

men der er en del å plukke på though;

 

- Senterer sida

- Kvit BG er ikkje spesielt fint der, lag en mørkegrå bakgrunn, litt lysare enn resten av sida, og legg til en border rundt sida.

- Anonym og ikkje særlig fin meny. Dessuten kan du godt bruke vanlige tekstlinker, og husk mouseover!

- La teksten fylle litt meir ut mot kantane av sida, og la teksten vere lys grå istede for kvit, det skaper mindre kontrast mellom tekst og BG, og det er meir rolig og behagelig å sjå på.

- Lag en footer.

 

Derimot, det som var bra;

 

+ Konge headerløsning! Men la bilda vere svart-kvitt, ikkje ha fargebilder.

+ Kult oppsett.

 

:w00t: det var vel det :)

Endret av arve87
Lenke til kommentar

likte siden veldig godt. flott bilde i headeren!!

ellers.

>mindre font i brødteksten.

>synes fonten i menyen passet fint jeg..

>ellers ikke så mye å komme med, men skal det ikke komme noe på hver side av tekstraden som går nedover midten? eller hvertfall høyresiden? mulig det ser bedre ut når det er kodet og ferdig.

like i alle fall veldig godt.

Lenke til kommentar

Har tenkt å lære det selv, startet på det faktisk, men ga opp. Gir egentlig opp på de fleste ting jeg driver med. Er smittet av lathetviruset. :( Men det som er nå er at søsteren min vil ha opp siden nå, og en del script som å laste opp bilder og oppdater via nett uten program blir litt heavy å lære seg så fort. :p Også sitter vi nesten hver helg å kødder, her hvor han har laget disse. :p

 

Har gjort noen forbedringer med menyen. Bakgrunnsfarga sliter jeg med, noen tips? Tatt skriften 1 pixle mindre. Er det jeg har fått gjort. Hva syns dere om menyen nå? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...