Vamp069 Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 korfor hakke cs på en pc med en p3 3ghz prosessor, 512 ddr minne + radeon9800Pro kjermkort??? har alltid spillt counter strike, og forventet ik lagg og lite framerate fra ett kjermkort som 9800pro. jg hadde bedre framerate på mitt gamle riva128 kort for en del år siden. ka kan være galt, har DX9b + + xp oppdateringer, nyeste kjermkortdrivere. Mer krevende spill som Far Cry, Generals Zero hour og halo kjører md en himmels framerate, men lettkjørte cs, NEIDA! Jaja, hl 2 kommer snart ut ----p4 3ghz AtiRadeon9800Pro uediton 0DB----
DDDD Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 har hørt flere her på forumet klaget på fbs'n i cs, er nok bare fordi 9800pro er dårlig på cs vel...
notarget Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 er nok bare fordi 9800pro er dårlig på cs vel... Helt feil. Er nok driver feil et sted, kan være lurt å laste ned Driver Cleaner for å få vekk de gamle driverne fra sist kort. Og legg inn 4.1 driverne på nytt. Kanskje legge inn nye chipset drivere til hk og reinstall spillet
LEFZE^ Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 lol... har du en P3 3.0GHz?... ontopic: last ned nyeste Omega drivere å sjekk om det blir bedre...
MrLee Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 øh...du...eh...kjører ....hehe...i software vel? hehe. høhø hihi?
kaiern Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Det finnes vel fortsatt ingen del av forumet for CS... neeeei da se HER du
MrLee Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 tja, i hans forsvar så er det litt vanskelig å finne for den uoppmerksomme...jeg fant det ikke før etter lenge jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå