Gå til innhold

Kuleste "Nick"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at alle nick som folk har funnet på selv og er egenartet er tøft jeg!

 

Men derimot nicket ditt er ikke så tøft (min mening det altså, ikke ta det ille opp...) for hvor lenge trengte du å tenke for å finne ut det der! Det er en mening det Arsenal roules - ikke et nick.

 

Slik som nicket mitt synes jeg er tøft, det er nesten ingen annen som kaller seg det og det er ingen annen en jeg som vet eller har funnet ut hva det betyr ennå! De fleste tror at det har et eller annet med sex å gjøre, men det har det faktisk ikke!

 

Edit: Skrivekjell

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Greit, nok... Tok det første og kuleste jeg kom på....

Men Mr.Crunch hvorfor dette nicket....???

Betyr det noke kult, siden du har tenkt så mye på det?

Jeg kan ikke se, noe gjennomtenkt med navnet ditt???

Nei, det er ikke noe gjennomtenkt, og jeg har nevnt det opptil flere ganger at jeg ønsker å bytte det, noe de har nektet meg i over et år nå her på forumet.

 

Og du... signaturen din sier jo noe om deg og nicket ditt... :wow:

Lenke til kommentar
Jeg synes at alle nick som folk har funnet på selv og er egenartet er tøft jeg!

 

Men derimot nicket ditt er ikke så tøft (min mening det altså, ikke ta det ille opp...) for hvor lenge trengte du å tenke for å finne ut det der! Det er en mening det Arsenal roules - ikke et nick.

 

Slik som nicket mitt synes jeg er tøft, det er nesten ingen annen som kaller seg det og det er ingen annen en jeg som vet eller har funnet ut hva det betyr ennå! De fleste tror at det har et eller annet med sex å gjøre, men det har det faktisk ikke!

 

Edit: Skrivekjell

Enig med du.

 

Nicket mitt her er jeg noget ufornøyd med, ville heller ha foretrukket Togo (nicket på IRC) eller The President (multiplayer nick). Menmen...

Lenke til kommentar
Han dusten som kaller seg Teammate (I rødskrift) på ET har et relativt bra nick :p

Nei! Det er så jævlig plagsomt!

Hver gang jeg dreper duden så trykker jeg "sorry" selv om han er på det andre laget.

Jeg vet! Gjør samme driten selv! Og siden han ærlig talt ikke er non verdensmester i ET, dør han ganske ofte... :p

 

Men uannsett: siden vi sier unnskyld futter d joh.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...