Gå til innhold

Kuleste "Nick"


Anbefalte innlegg

Til trådstarter vil jeg bare si at nicket ditt er utrolig tragisk, det blir vanskeligere for deg å bli tatt seriøst pga. det....

 

Synes forøvrig kameraten min har et kult nick: PlaQue.

Betyr plakk (og uttales sånn), og høres bra ut.

(han kaller seg forresten lungemannen her på forumet)

 

Kaller meg -Molinari- i cs, enkelt og greit synes jeg......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damn...det så jeg jammen meg ikke.

Mulig at jeg bare er overtrøtt, men jeg lo godt av den kommentaren. Ironi, eller mener du virkelig dette? :D:D

 

Selv liker jeg enkle nick i RTS/FPS, og mer avanserte i RPG. I RPG er det fint med fantasy-inspirerte navn utenfor mainstreamet (som tidligere nevnt).

 

Jeg bruker Quicko som det "enkle" nicket mitt, som er en forkortelse fra en spillmodus i Generals; "Quickmatch". Jeg kalte meg først QuickMatchIV, men måtte korte ned nicket for å få plass til klantaggen. Siden jeg har spilt med nicket en stund, liker jeg andre folk sine nicks best.

 

Helm Hammerhand, en fra WoW-guildet mitt, er et godt eksempel på et navn jeg liker.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Samme hva som er det " råeste " nicket.. Men nick som " matrix, legolas, morpheus, neo, terminator, killer, playa, gangsta, ghandalf, murderer, badas, wazup, skywalker osv osv osv.. gjør meg bare fysisk kvalm.. folks kreativitet eller respekt for seg gjøl, har da nådd et absolutt nullpunkt.. Ikke noe personlig da men :) , men morroa med og ha samma nicket som 50.000 14 åringer frister ikke akuratt mye..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...