Hjelmn Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg kjøpte meg nylig et nytt Asus radeon 9600xt skjermkort, men oppdaget fort at noe var galt! Da jeg installerte asus smartdoctor, (et program som scanner kortet for feil) oppdaget det 2 feil. På den første feilen kom det opp en melding om at skjermkort vifta ikke fungerte som den skulle og at jeg kanskje måtte skifte den ut med en ny På den andre feilen sto det at spenningen på kortet ikke var stabil, og at jeg måtte kontakte asus for hjelp?!?! men det jeg lurer på er hva som kan være grunnen til at jeg får opp disse feilmeldingene på et flunka nytt kort? Noen andre som har opplevd noe lignende????
Goophy Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Opplever du selv at kortet er ustabilt, eller at vifta ikke går konstant? Feilsøkingsprogrammer er ikke alltid helt pålitelige, men lurt å sjekke ting den sier er feil...
Hjelmn Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 (endret) Nei,kan ikke si at jeg merker at vifta ikke går konstant. Men det som forbauser meg mest er at når jeg spiller counterstrike får jeg fps-drop og klarer ikke å ha mer enn 60 fps, har gjort om de innstillingene man skal gjøre om for å få mest mulig fps men allikevell klarer jeg ikke å få mer enn 60 fps. Men med det gamle kortet mitt FX5200 får jeg 100 fps lett? veldig rart må jeg si. Det irriterer å ikke ha 100 fps på 9600xt kortet når jeg har det på det mye dårligere FX-kortet da! kan det ha noe med at strømforsyningen min er for dårlig da? trenger jeg en ny en kanskje? Eller er det for varmt for skjermkortet kanskje? jeg må innrømme at jeg ikke har så mye peiling på dette! Endret 5. februar 2004 av Blazter
Goophy Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Tror ikke det er for varmt. Men hvor mange W psu har du? Og har du mange optiske enheter/hd'er?
Hjelmn Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Jeg har en Aopen psu på 300w og 1 hd på 120 gb..... tror du d er for lite watt på psun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå