Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treig NGT nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sjangs å komme inn på utenlandske sider heller. MSN er det også gale med. "Det der ut til at du er bak en firewall" osv.

Jaja, slikt kan skje den beste. Det er ikke ofte vi kan klage på NGT...

Får håpe de får rettet opp i problemet rimelig raskt..

 

P.S Bor i Bergen jeg også.

Lenke til kommentar

Det var da fryktelig til syting!

 

Jeg har hatt NGT i ca. 2 år nå, og har hatt problemer 2 ganger. begge ganger kanskje 1-3 timer. dette er det absolutt ikke noe å klage på. :no:

Hadde Avidi før, og problemer .... hente d ja!

 

At det er JÆ... kjipt at internett er nede... jupp! fikk helt hetta. holdt på å kaste brannmuren ut igjennom vinduet, men fikk feilsøkt litt og det viste seg at det var linjen ut som var problemet.

 

Det eneste jeg er missfornøyd med ved NGT er at de ikke kan skrive noe mer en at "internett kan være ustabilt." but why? Så jo ut som om det var dns problemer....

 

NGT lenge leve!

(men når skal Delta linja økes? Nå er alle andre linjer (charlie og bravo iallefall) oppgradert mens min er kuttet, iallefall på papiret, med 48kb! :cry::cry::cry: !!)

Men den leverer det den skal da :thumbs:

 

linja her er nå iallefall oppe igjen! ca. 2 timer ustabilt nett.... vil ikke si det er dårlig responstid... dog burde d ikke skje...

Endret av tdipower
Lenke til kommentar

Sånn, nå er 2 av driftsmeldingene fjernet. Kun loddefjor igjen nå.

 

<personlig mening>

NGT er super, har du det minste problemer sender di en fyr på døra dagen etterpå, Dette gjelde for meg 2 ganger! Hastigheten er jo upåklagekig iforhold til pris :D

</personlig mening>

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar

Hei gikk det tregt igår i 20-21 tida eller bare idag ?

 

Fikk akkurat koblet router da, fikk ca 50 kb/s på nedlastninger med lengde 6500 m til sentral. Var fornøyd med det, men hører nå at det går tregt kan jeg kanskje vente meg litt mer hastighet når ting er oppe og går igjen. Jeg får ikke testet mer før imorgen.

 

Radar1

Lenke til kommentar

Vi som bor i Loddefjord og vest bergen har store problemer med nettet. Faktisk har det ikke vært tilgang til nettet i det hele tatt. Sånn har det vært de siste 2 dagene men nå ser det ut til at her i bondelandet (loddefjord ????) er det fikset nå.

 

:w00t: Første gang på 2 år at dette har skjedd. Ikke dårlig.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...