Gå til innhold

GFX.no design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Æsj.. tjcombo hadde sitt hjemme.. men han var hos en kompis atm. så det kommer ikke fra han i dag heller :(

Venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves! :green:

Skrevet
Æsj.. tjcombo hadde sitt hjemme.. men han var hos en kompis atm. så det kommer ikke fra han i dag heller :(

Venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves! :green:

Å dette blir noe Veldig godt :D:yes:

Skrevet (endret)

På vegne av tjcombo kan jeg si;

Han har en del kundesider som må bli ferdige snart først.. :thumbup:

Edit; Når ble denna sticky..?

Endret av Marvil
Skrevet

Gutta jeg har ikke gitt meg enda, men jeg har desverre ikke mye tid på meg til hobby arbeid... La oss se men jeg garenterer dere at det kommer en layout fra meg før denne månten er over!

Skrevet
Gutta jeg har ikke gitt meg enda, men jeg har desverre ikke mye tid på meg til hobby arbeid... La oss se men jeg garenterer dere at det kommer en layout fra meg før denne månten er over!

*GIID*

whee! *glede seg*

Det bør bli bra :evil:

Skrevet

<tv-stemme modus>

2 dager igjen.

</tv-stemme modus>

Skrevet

<tv-stemme modus>

2 dager igjen.

</tv-stemme modus>

"Og vi er på overtid! Kan det bli mer spennende enn dette dere?"

Skrevet

Sorry gutta. i got no time at all! Jeg synes Polecat Dunestar og Mikka kan ta seg av denne jobben...

Ellers har jeg ikke noe mer å si til mitt forsvar...

Skrevet (endret)

Det er vel ikke satt en grense siden prosjektet egentlig er lagt på is av... tja... alle :(

Og hvis du, vår kjære PiRANha skal lage design, så tror jeg nok at du får så lang tid du vil ha ;)

Endret av PT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...