Gå til innhold

Valget står mellom Sendo X og Qtek 8080


Anbefalte innlegg

Min P800 klikker i vinkel her hver dag, og det er jeg lei av. Valget står nå mellom Sendo X og Qtek 8080, da jeg ikke orker UIQ-systemet...

 

Hvilken ville du ha valgt, og hvorfor?

 

Kom gjerne med innspill, ala personlige erfaringer (da ang. 8080) og begrunn svarene godt. Vil IKKE ha noe av verken E700 ( :scared: ), noen som helst Sony Ericsson eller 6600/SX1...

 

-- På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å blunke ville jeg ha valgt Sendo X, lekker, fin, stor skjerm, god skjerm, mp3, bra kamera, godt brukersnitt, bedre batteritid enn 8080, bedre taster enn sx1 :p gode menyer, godt OS, massse muligheter, stilig, stilig, stilig, stilig, stilig og stillig !

 

8080 har windows; greit bruker snitt, svak batteri tid, grei skjerm og kamera....

liker ikke 8080... :thumbdown:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Uten å blunke ville jeg ha valgt Sendo X, lekker, fin, stor skjerm, god skjerm, mp3, radio, bra kamera, godt brukersnitt, bedre batteritid enn 8080, bedre taster enn sx1  :p  gode menyer, godt OS, massse muligheter, stilig, stilig, stilig, stilig, stilig og stillig !

 

8080 har windows; greit bruker snitt, svak batteri tid, grei skjerm og kamera....

liker ikke 8080...  :thumbdown:

Hvordan vet du at Sendo X har en god skjerm?

Etter det jeg har lest har ikke Sendo X radio.

Hvordan vet du at Sendo X har bra kamera? Både QTEK 8080 og sendo X har innebygget VGA.

Hva vet du om brukersnittet til Sendo X? Har du prøvd det kanskje?

Hmm..kan du fortelle meg hvor du har lest hvor bra batteritid Sendo X har?

 

(EDIT: Skrev 7070, mente 8080)

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Ingar:

Både QTEK 7070 og sendo har innebygget VGA

dont'tell... qtek 7070 innebygget kamera???

 

Hvordan vet du at Sendo X har bra kamera?

God oppløsning, dessuten har den flash, rødøye reduction + 4 x Digital Zoom... Burde love godt ;)

 

Hvordan vet du at Sendo X har en god skjerm?

oppløsningen og mye farger.... +egen prosessor ;) + litt hva jeg har lest/hørt

 

Hva vet du om brukersnittet til Sendo X?

nope; men har du lest litt vet du hvem sendo x deler det med....

 

kan du fortelle meg hvor du har lest hvor bra batteritid Sendo X har?

merkelig, står ikke lengre der jeg hadde lest d... (gsmarena)

før stod d 200 timer standby og 7timer talk

skal redigere når jeg finner d et sted :thumbup:

 

dessuten har den overlegent med minne og har støtte for SD kort og mmc :thumbs:

 

Other highlights include SyncML support, support for 6 email accounts with the ability to sync email with a desktop PC (a first for Series 60), and the ability to view up to 40 different file types - including Word, Excel, PDF, and ZIP. Some of the file viewers are pre-loaded, some are available on the included CD. A speaker independent voice recognition system is also part of the package. The system will work much like the system in the Hitachi G1000: it will try to recognize the name of your contacts based on their spelling, meaning that you don't have to record a voice tag for each contact. The system will also support verbal digit dialing.

litt 6600 fever over dette bildet :p

x_dual_hands.jpg

Lenke til kommentar
Ingar:
Både QTEK 7070 og sendo har innebygget VGA

dont'tell... qtek 7070 innebygget kamera???

 

Hvordan vet du at Sendo X har bra kamera?

God oppløsning, dessuten har den flash, rødøye reduction + 4 x Digital Zoom... Burde love godt ;)

 

Hvordan vet du at Sendo X har en god skjerm?

oppløsningen og mye farger.... +egen prosessor ;) + litt hva jeg har lest/hørt

 

Hva vet du om brukersnittet til Sendo X?

nope; men har du lest litt vet du hvem sendo x deler det med....

 

kan du fortelle meg hvor du har lest hvor bra batteritid Sendo X har?

merkelig, står ikke lengre der jeg hadde lest d... (gsmarena)

før stod d 200 timer standby og 7timer talk

skal redigere når jeg finner d et sted :thumbup:

 

dessuten har den overlegent med minne og har støtte for SD kort og mmc :thumbs:

 

Mente QTEK 8080 ;)

 

Hvem den deler med, jo det skal jeg fortelle deg. Du tenker kanskje Nokia 6600 og Siemens SX1, men det er Sendo som har laget det meste av OS'en til 8080.

 

MMC er nesten ikke noe hvits når man har SD støtte. ( som ihvertfall 8080 har)

Lenke til kommentar

(kutter ned litt på quotuinga)

 

dessuten har den overlegent med minne og har støtte for SD kort og mmc  :thumbs:

Mente QTEK 8080 ;)

 

 

Hvem den deler med, jo det skal jeg fortelle deg. Du tenker kanskje Nokia 6600 og Siemens SX1, men det er Sendo som har laget det meste av OS'en til 8080.

 

MMC er nesten ikke noe hvits når man har SD støtte. ( som ihvertfall 8080 har)

:devil: LES DA MANN (ELLER DAME ELLER APE ELLER HVA DU ER...)!!! STÅR JO AT SENDO HAR SD STØTTE OGSÅ :devil:

 

det med os er ikke helt rett... sendo X bruker nokia sitt; men har selvsagt gjort om noe... men er relativt likt som jeg har hørt/lest/drømt... (d siste var bare tull :p )

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Sendo X fordi 8080 har ræva bateri. Mellom 90 og 170 timer er det som ble oppført, men tenk hvor fort det går etter litt bruk?? Jeg ville tatt x, fordi den har alt, men ikke trenger og trenger, og et akseptabelt design for en Serie60. (men selv ville jeg valgt en som ikke er så sykt gedigen og klumpete) :D

Lenke til kommentar
Har hatt både Qtek 7070 og 8080,samme dritten begge telefonene bare innvendig kamera og Bt.Jeg vil iallfall ikke anbefale deg og kjøpe 8080.Jeg pakket ned min igjen samme dag som jeg fikk den.

Begrunnelser? Hvorfor er de(n) så dårlig?

Fordi de kjører "windows mobile" som ikke akkurat er verdens mest stabile tlf Os.Og jeg mener tlf er bra overpriset.Jeg kjøpte qtek7070 2-3 uker før den ble lansert her i norge,hadde den vl kanskje i 2mnd,og jeg har aldri hatt så mange problemer med en tlf før.Så da jeg gikk til innkjøp av e Qtek8080 for en stund siden,så vekket det for mange vonde minner og sitte med en slik tlf igjen.Qtek8080 er riktignok en del raskere en forgjengeren,men den er jo ganske så dyr da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...