Gå til innhold

TG billett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en meget meget lang kveld..

3100 nå :(

Ærlig talt! hvor mye serverkapasitet trenger man for å servere 4000 brukere samtidig uten hikke? ikke mye..

PTN folka, TG folka har visst i snart tre år at systemet deres er for tregt og takler ikke mange henvendelser før det konker ut. hvorfor i all verden har dem ikke leid midlertidig serverplass hos et stort seriøst webhotell som har maskinkraft og linje til å håndtere 30k+ brukere samtidig per site dem hoster. bare for ett par dager når TG04 billettene går som varmest.

Skrevet

dette er rett og slett latterlig. jeg var nummer 601 i kø, men så fikk jeg den meldinga som nesten samtlige her har fått, cannot find page, og nå sliter jeg med å i det hele tatt få kommi meg inn køen!

Skrevet

om du er 3100 så trur eg du bare skal gi opp...men man vet jo aldri,,,kan jo hende du hopper opp ett par 100 plasser med det system di har.

Skrevet
Får ikke kobla opp mot køen igjenn den refresh`a og så fikk jeg finner ikke siden

:thumbdown:

samme her men bare gå tilbake 1 eller 2 ganger så funker det. Ihvertfall for meg :roll:

Skrevet (endret)

veldig artig å ha kommi inn da, fikk logga meg på og greier jeg......men så fikk jeg seff blåskjerm! :wallbash:

edit: leif

Endret av phsyco
Skrevet

uff, mistenker ptn for random queue, jeg har holdt på siden 18:05, ligger etter masse tull på 241, mens folk som nettopp har kommet, spretter over til 10'ende plass og får billetter.. det er latterlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...