Gå til innhold

TG billett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-66d37

flott...

Er så fornøyd. Blir ikke noe tg på meg i år gitt..sto på 6 plass rundt klokka 12 i går, så hoppa jeg til 1700 plass..da ga jeg opp!

Utsolgt nå!

Kos dere på tg da!

Lenke til kommentar

er det noe håp for å få bilett om jeg stiller meg i ventelisten på PTN nå da?

 

jeg Vil ha bilett...! :(

 

Status for ordre nummer xxxxx: Venter på tilgjengelighet

 

Denne ordren venter på at noen gjenstander blir tilgjengelig, det er 841 ordre foran i køen før denne ordren. :cry:

 

Dette er et estimat, basert på hvor mange personer er foran deg i køen, og hvor mange billetter de normal bestiller pr person

 

forresten, går jeg ut av ventelisten om jeg går ut av PTN nå? eller er jeg fremdeles på venteliste og får mail når/om det blir en billet tiljengelig?

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar

hehe, ok. så det går altså helt fint å gå ut av PTN nå da? det var bra. for jeg vet ikke om maskinen ville ha overlevd å måtte stå på nesten helt til påsken. :)

 

i og med at det var 800 i ventelisten i fjor som fikk billett er det vel ikke helt umurlig at jeg kan være heldig å få bilett fremdeles? eller?

 

edit: er nede på 839 nå da. synket med hele 2 alleredet. dette går jo virkelig unna med lysets hastighet.. :p

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar

Jupp. Det var det. Sittet foran skjermen i 7 timer og ikke fått noen billett. Ptn beklager jo nok en gang og sier at alt skal bli så mye bedre neste år.

 

Får vel eventuelt slenge meg på en venteliste jeg også, men siden er fortsatt drittreig.

 

jeg som hadde gledet meg til mitt første tg :cry: Får håpe at oslolan blir like bra. Men det er lenge til....

Endret av Josten
Lenke til kommentar

Ser det er noen her som stakk rundt kl.1 i natt.. det var igrunn litt dumt av dere :(

Jeg satt fra 18:20 til 03:00, det begynte virkelig å løse seg opp i 2-3 tiden, da gikk det stabilt nedover!

Synd at det skulle være så urettferdig for alle dere som faktisk var klare til å queue kl.18! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...