Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?


Anbefalte innlegg

Jeg betaler heller ikke for det, men jeg synes det er fint at noen nordmenn endelig prøver å lage et godt musikkblad.. Forresten så er det ikke de som har laget listen.. Lista oser av kvalitet  :love:

7166155[/snapback]

Liker nå Rolling Stone sine lister jeg da :)

7166953[/snapback]

Virker som om de ikke har tenkt helt igjennom ting, menmen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor det? Fordi svartmetall er underrepresentert?

7168076[/snapback]

Fordi de trur de vet musikk, utrolig at de ikke har lært noe opp igjennom årene.

 

Og slutt å være så utrolig uggen. Du liker dårlig musikk, ok så hold kjeft vi har fått med oss det nå.

7168103[/snapback]

Uggen ja. Du sier først at jeg skal slutte å være uggen, så prøver du så godt du kan å være det selv. Lær nå;

 

Det GÅR an å ha variert musikksmak. Du skjønner, svartmetall er IKKE bibelen... :nei:

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Fordi svartmetall er underrepresentert?

7168076[/snapback]

Fordi de trur de vet musikk, utrolig at de ikke har lært noe opp igjennom årene.

 

Og slutt å være så utrolig uggen. Du liker dårlig musikk, ok så hold kjeft vi har fått med oss det nå.

7168103[/snapback]

Uggen ja. Du sier først at jeg skal slutte å være uggen, så prøver du så godt du kan å være det selv. Lær nå;

 

Det GÅR an å ha variert musikksmak. Du skjønner, svartmetall er IKKE bibelen... :nei:

7168178[/snapback]

Lær nå: Jeg hører mer på andre ting enn sortmetall.

 

Jeg er bare dritt lei av de som ikke klarer å holde kjeft med meningene sine, greit at du har egne meninger men holder med å si det engang. Du er jo vanskelig bare for å være vanskelig.

Lenke til kommentar
Lær nå: Jeg hører mer på andre ting enn sortmetall.

 

Jeg er bare dritt lei av de som ikke klarer å holde kjeft med meningene sine, greit at du har egne meninger men holder med å si det engang. Du er jo vanskelig bare for å være vanskelig.

7168354[/snapback]

Du er nå riktig så flink med å utrykke dine meninger du også. Ikke at jeg tolker det negativt, men folk er jo forskjellig.

Lenke til kommentar

Over 770 poster og de fleste av mine favoritt vokalister er ikke engang nevnt, er jeg virkelig så sær...?

 

I hvertfal, jeg vil dra frem Siouxsie fra Siouxsie & The Banshees og The Creatures. Den dama blir bare bedre og bedre med årene...

 

Ellers liker jeg vokalen til Pete Murphy i Bauhaus. Soloprestasjonene hans er jeg ikke like begeistret for, dog...

 

Og når man snakker om gåsehuds-faktor, må vel nesten Louis Armstrong nevnes... Wonderful World, anyone?

Lenke til kommentar
Virker som om de ikke har tenkt helt igjennom ting, menmen..

7167940[/snapback]

Morsomt at du først skryter av et lite fillemagasin i Norge, for så å kritisere et av de mest seriøse musikkmagasinene som finnes.

7168029[/snapback]

Hør nå, leser du dårlig? Jeg sa at det IKKE er Tunes som har laget listen.. Jeg husker ikke helt hvem..

 

Jeg synes nå listene til RS er en haug med dritt..

 

Edit: Jeg har ikke så mye erfaring med RS, bortsett fra listene deres.. Og for dem sin skyld, håper jeg bladet holder bedre kvalitet enn listene deres..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Virker som om de ikke har tenkt helt igjennom ting, menmen..

7167940[/snapback]

Morsomt at du først skryter av et lite fillemagasin i Norge, for så å kritisere et av de mest seriøse musikkmagasinene som finnes.

7168029[/snapback]

Hør nå, leser du dårlig? Jeg sa at det IKKE er Tunes som har laget listen.. Jeg husker ikke helt hvem..

 

Jeg synes nå listene til RS er en haug med dritt..

 

Edit: Jeg har ikke så mye erfaring med RS, bortsett fra listene deres.. Og for dem sin skyld, håper jeg bladet holder bedre kvalitet enn listene deres..

7170833[/snapback]

 

Var radiostasjonen Planet Rock som kåret den listen som var i Tunes.

 

Top 10 var slik:

 

1. Pink Floyd - Comfortably Numb

2. Guns n Roses - Sweet Child Of Mine

3. Lynyrd Skynyrd - Freebird

4. Van Halen - Eruption

5. Guns n Roses - November Rain

6. Led Zeppelin - Stairway To Heaven

7. Dire Straits - Sultans Of Wing

8. Jethro Tull, Awualung

9. Eagles - Hotel California

10. Deep Purple - Highway Star

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...