Gå til innhold

Far Cry


Anbefalte innlegg

sinnsvakt rart, for det gikk "helt" glatt på min p4 1,4 ghz, 256rdram (pc800) og et gecube radeon 9600xt :blink:

 

(ligger vel på sånn 30-50 fps, som for meg er helt spillbart .. jeg spiller på 1280x1024 med alt på nest høyeste .. sinnsvakt rart, jeg bruker altså standard 4.1 drivere)

Rart... Men jeg er litt spesiell sånn. Er det det aller minste rykk, så setter jeg ned på kravene. Kan ikke fordra å spille et spill som ikke glir 100% Sånn som kravene til spill er i dag, ender det med at jeg må kjøpe meg nytt grafikkort ganske snart. Men det spørs vel om jeg får lov av finansministeren. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette spillet går ikke ann å spille engang.

 

Hakker seg avgårde hele tiden. Jeg har ikke alt på Very High heller.

Har også kun 1024*768..

 

Har ikek så sykt med RAM akkurat, men jeg gir opp på denne demo'en nå altså..

Du burde fint kunne spille det på 1024*768 med alt på Very High med dine specs... Så det er nok ikke demo'en sin feil

Lenke til kommentar
"Today the Office from Crytek (Developers from Farcry) was searched by the police. The police confiscated some computers. The reproach. They used stolen software. Theres no statement atm from Crytec."

 

Virker som om det kan bli utsatt dette spillet også..usikkert det hele..

Sakset fra Blue's News:

 

"The management of Crytek is grateful for the diligence of the German Police Department concerning protected software and fully cooperated in every way. As a software devloper [sic], Crytek is always interested in properly obtaining and utilizing third party software. Development of the eagerly awaited Far Cry was only delayed for three hours while police cleared the matter with Crytek and it's management staff.

 

Despite false allegations that have appeared in various media and forums, no inventory or personel [sic] were affected in any way. Crytek would like to assure its fans that completion of Far Cry remains on track."

 

Altså, er nyheten om at det er funnet piratkopiert programvare hos Crytek bare BS. Uanmeldte kontroller av bedrifters programvare er nå blitt ganske så vanlig, noe som vi kan takke BSA for.

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar
For å komme tilbake til trådstarters og andre ATI-korteieres problemer:

 

Sakset fra www.farcry.ubi.com/demo.php: "ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9"

3.9...

 

Har Omega basert på Catalyst 4.1....

 

Men en skulle jo tro at en ny "driver" skulle være bakoverkompitabel med eldre driver's funksjoner....

Vet jo at dette ikke alltid er tilfelet som eks NVIDIA 52.16 til 53.03......

 

Men uannz, dette har de sikkert fixet til realease av full version...! :dontgetit::wow:

Endret av Zvinx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...