kate Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hei PC'en restarter av seg selv når jeg spiller WarcraftIII og Jedi Night-Old Republic. Kan spille de fleste andre spill uten problemer men akurrat disse to forårsaker problemet. Pc'en er ikke et halvt år gammel en gang, bruker XP og har kjørt alle servicepacks o.l Noen som har vært borti liknende ? Kate Endret 1. februar 2004 av kate
Windoge Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Høres ut som et varmeproblem. Last ned Aida32, sjekk tempraturen, gjelder nok CPU eller skjermkort så om du har klokka så klokk ned.
IceCone Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Har du oppdatert driverne til skjermkortet ditt? Det fungerte for meg på kotor.
OlaTK Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 kan virke som skjermkort feil ja, flere av mine venner som har hatt slike problemer under WC3, men etter formatering funka det.
Deidei Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) Enten varmeproblem, dårlig psu eller drivere. P.S Det heter Jedi Knight, ikke night Endret 5. februar 2004 av Stilus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå