Gå til innhold

Trenger socket A kjøling til OC


E1rik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde å bruke 210 x 10 uten å stille opp på Core Voltage..

Det gikk til ******.

Hva skal jeg egentlig gjøre når skjermen blir svart og pcen vil ikke starte opp?

Får ikke slått på skjermen engang.Måtta ta inn og ut hovedkabelen jeg.

 

Clear cmos

 

du må kansje ut med batteriet

Endret av peet-79
Lenke til kommentar
Prøvde å bruke 210 x 10 uten å stille opp på Core Voltage..

Det gikk til ******.

Hva skal jeg egentlig gjøre når skjermen blir svart og pcen vil ikke starte opp?

Får ikke slått på skjermen engang.Måtta ta inn og ut hovedkabelen jeg.

Lokaliser cmos jumperen. Den blir etterhvert en veldig god venn hvis alt skjærer seg skikkelig.

 

Men vanligvis klarer nf7 kortet å gå tilbake til innstillingene du hadde før det kræsja

øk ddr voltage et hakk og I/O voltage 1 hakk. Så prøv på 210x10 en gang til. Men hvorfor har du satt den til 10mp hvis den er låst.

 

da blir det egentlig 210x11 den opererer på

Lenke til kommentar

peet-79 får ta det herfra.

 

Jeg må komme meg i seng. klokka er 10 over 5 og jeg fant akkurat ut at det er 29dager i februar iår istedet for 28 som vanlig, noe som gjorde meg meget deprimert. :cry:

 

Kan poste litt mer imorra hvis det trengs. Natt natt

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
peet-79 får ta det herfra.

 

Jeg må komme meg i seng. klokka er 10 over 5 og jeg fant akkurat ut at det er 29dager i februar iår istedet for 28 som vanlig, noe som gjorde meg meget deprimert. :cry:

 

Kan poste litt mer imorra hvis det trengs. Natt natt

Februarer er ikke bra.

Eg liker stabilitet

 

lol

Lenke til kommentar
Ikke fare for helsa til cpuen før den overstiger 85 grader, men du kan oppleve ustabilitet om cpuen din ligger på 70-80 grader ved full load. Selv har jeg en magisk grense på 60grader for å være på den trygge siden og samtidig ikke koke andre ting i boksen.

Nei men har grei kjøling har max hatt 29 grader i kabinettet

Lenke til kommentar
Ikke fare for helsa til cpuen før den overstiger 85 grader, men du kan oppleve ustabilitet om cpuen din ligger på 70-80 grader ved full load. Selv har jeg en magisk grense på 60grader for å være på den trygge siden og samtidig ikke koke andre ting i boksen.

Nei men har grei kjøling har max hatt 29 grader i kabinettet

Skal veldig godt gjøres å kjøre en luftkjølt cpu på 29 grader.. Med mindre romtempen er 10-12 grader..

Lenke til kommentar
Ikke fare for helsa til cpuen før den overstiger 85 grader, men du kan oppleve ustabilitet om cpuen din ligger på 70-80 grader ved full load. Selv har jeg en magisk grense på 60grader for å være på den trygge siden og samtidig ikke koke andre ting i boksen.

Nei men har grei kjøling har max hatt 29 grader i kabinettet

Skal veldig godt gjøres å kjøre en luftkjølt cpu på 29 grader.. Med mindre romtempen er 10-12 grader..

Eg skrev i kabinettet ikke cpu temp

Lenke til kommentar
Ikke fare for helsa til cpuen før den overstiger 85 grader, men du kan oppleve ustabilitet om cpuen din ligger på 70-80 grader ved full load. Selv har jeg en magisk grense på 60grader for å være på den trygge siden og samtidig ikke koke andre ting i boksen.

Nei men har grei kjøling har max hatt 29 grader i kabinettet

Skal veldig godt gjøres å kjøre en luftkjølt cpu på 29 grader.. Med mindre romtempen er 10-12 grader..

Eg skrev i kabinettet ikke cpu temp

Sorry leste feil.. Men tempen i kabinettet avhenger veldig av temperauren i rommet.

Lenke til kommentar
Da hørtes 25-27 grader helt greit ut med greit gjennomtrekk..

Ja har bra med gjennomtrekk

2 x Tt regulerbare inn

2 x Tt silent ut

1 x cheftec ut

Alle 80x80 vifter

Men eg vil ha ny kjøler på prosessor.

Lurer i Thermalright SKL-800 med litt ombygging til å ha på Delta 120x120 vifte

Tror prosessoren har d fint da :D

Kjøp heller slik-947/slk-900 de støtter i utgangspunktet større vifter, dessuten er det bedre festeordninger på de.

Lenke til kommentar
Kjøp heller slik-947/slk-900 de støtter i utgangspunktet større vifter, dessuten er det bedre festeordninger på de.

D va kansje ikke så dumt nei.

 

:thumbup:

Min er på vei i posten :thumbs: Vurderte den lenge opp mot det nye monteret til zalman og volcano12.

Har en TT volacno 12. Er sånn mellom fornøyd. Har en 2500@3200, 5stk vifter (3 inn, 2 ut), VLC12 holder cpuen på 52-53 grader ved load og 3200 rpm (som jeg synes er akkseptabel lyd). Nå har derimot kjølepastaen ikke fått kjørt seg inn enda, så jeg regner med at tempen detter noen grader når den får gått seg inn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...