fflex Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Har også flashet det med hell!!! Verden er nå et fint sted å leve fx 5950 RULER!!
SupremeX Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 du fikk det til ja Hvilken bios brukte du? Gainward's eller Leadtec's? Klokker du langt? Hvilket kort har du? Mistenker Leadtec sin bios for å være litt bedre, iom at det klokket helt opp til 560/en ghz eller noe.. tror det var hardware som testet leadtec sitt FX5950 ultra
fflex Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg har MSI med MSI bios.....det funka fett, men merker at det er litt sånne hvite "dotter" i blandt....hmm.. Brukte forresten nvflash. Har ikke klokka det noe etter flashingen! jeg tror jeg driter i å gjøre det....et fx 5950 holder for meg
Mushaboom Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg har MSI med MSI bios.....det funka fett, men merker at det er litt sånne hvite "dotter" i blandt....hmm..Brukte forresten nvflash. Har ikke klokka det noe etter flashingen! jeg tror jeg driter i å gjøre det....et fx 5950 holder for meg Tror ikke det er bra at du ser "hvite dotter"
fflex Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 nei det er ikke akkurat BRA, men merker ingenting i spill. "dotsene" kommer i windows når man skal loade progs og sånn...er ikke så veldig merkbart at det er et "hinder". Men jeg regner jo med at flashinga funka når spill funker og pcn gjenkjenner et fx 5950 ultra..???!!!
Mushaboom Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Btw, hvor langt var det man måtte klare og klokke for og være sikker på at flashingen kan gå an? Kan mitt Gainward FX5900 2.8ns flashes?
Nénmacil Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg har MSI med MSI bios.....det funka fett, men merker at det er litt sånne hvite "dotter" i blandt....hmm..Brukte forresten nvflash. Har ikke klokka det noe etter flashingen! jeg tror jeg driter i å gjøre det....et fx 5950 holder for meg Fakta er at du har overklokket kortet ditt til en høyere hastigheten (GeForceFX 5950 Ultra hastighet). Du har enten for dårlig kjøling, eller så klarer rett og slett ikke kortet de nye klokkefrekvensene.
fflex Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 har et MSI fx59000, ikke xt eller noe billig shit...Det skal da funka fett med flashing det da!! spill funker forresten fett, og dotsene kommer bare en gang i blandt....hmm...temp på kortet er bra den også.. Vet ikke jeg ass, orker ikke å flashe tilbake igjen uansett ass
fflex Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 ****** det funker ikke ass, og i tillegg trodde jeg at jeg lagde en backup av original biosen men det funka visst ikke, det ligger nemlig ingen fil på a: som heter original.rom.... Noen som vet hvor jeg kan få tak i en original bios til ett MSI fx 5900 ? er litt desp, hehe
SupremeX Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 lagde du ikke backup av orginal bios?? filen skal hete noe sånn som backup.rom
fflex Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 jojo, jeg skrev inn det som sto i guiden ialfall, hehe.....men det har ordnet seg. gikk på whitebunny og lasta ned bios til fx9000 (ultra)....men det ser ut som det funker nå ialfall. Er ganske lettet.
SupremeX Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 (endret) hmm hvilke klokkefrekvenser har du nå da? driver forresten med en egen guide til softmodding av FX5900. legger ut link når den er ferdig Endret 2. februar 2004 av SupremeX
Mushaboom Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 hmmhvilke klokkefrekvenser har du nå da? driver forresten med en egen guide til softmodding av FX5900. legger ut link når den er ferdig Bra initiativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå