Anterialis Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Jeg skal ikke klokke så mye at kvikksølvet renner over, men moderat. (hvem gjør vel ikke det:P ) Med det mener jeg at jeg ikke trenger det kortet som er så veldig stabilt på overklokking, men et som er enkelt og greit. Det skal jo seff. være stabilt også, men ikke med spesiell tanke på klokking. Har lest noen tester og Asus kortet fikk jo 6 (!) fra hw, og det var mye bra å lese om det. Men er det noen der ute som har egne erfaringer med et kort, eller allerbest har hatt begge kortene som kan utgi sine erfaringer og råd?? Det ville vært veldig fint På forhånd takk!
OCSpro Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 min nyeste post på dette emne var om nettopp a7n8x deluxe... asus har mye problemer med temp målere. bror har aldri hatt prob med abit...
Anterialis Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Skrevet 30. januar 2004 Men Abit har jo kommet med det nye AN7. Er dette helt likt som nf7-s bortsett fra Den guru brikka? (er ikke helt sikkert på hvordan du skriver "guru")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå