Gå til innhold

Jeg ble skikkelig kåt på Motorola V600


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi... Her har vi god humor altså!(NOT) Fettern min på 4 har kommet over det stadiet dere er på... ;)

Ehm....du må jo være en virkelig kjedelig person :ermm:

Nei, egentli ikke... Har faktisk endel morsommere ting å gjøre enn å sitte her å le av den "veldig gøyalle" humoren deres... :yes:

Lenke til kommentar

unnskyld at jeg spør men hvorfor gidder du i det hele tatt å gå inn her da?? ingen som tvinger deg vettu din voksne lille mann.. huff tenk å være så barnslig som oss.. vi må jo være dumme i huet vi eller ??

 

d er jo faktisk du som bruker tiden din på noe bortkastet ( siden du mener d er det) vet ikke hvem som driter seg ut her jeg..

 

kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv..

 

om du ikke liker denne humoren så kan du vel skaffe deg ei side som har den humoren du liker da.. ikke verre enn det vettu.. så SLUTT Å KLAG... :green:

Lenke til kommentar
kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv..

 

Man trenger faktisk ikke logge av pc'n for å gjøre andre ting. Min Pc står på 24-7-31-365 og jeg gjør faktisk MYYYYYYEEEEE annet enn å bruke den... Faktisk morsommere ting enn å diskutere med en idiot som deg! ;)

Lenke til kommentar
kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv..

 

Man trenger faktisk ikke logge av pc'n for å gjøre andre ting. Min Pc står på 24-7-31-365 og jeg gjør faktisk MYYYYYYEEEEE annet enn å bruke den... Faktisk morsommere ting enn å diskutere med en idiot som deg! ;)

Må vi kansje hoppe ned 10 hakk å holde oss til topic? :ermm:

Selv om topic'e er litt rart? :cry:

Lenke til kommentar
kanskje du burde logge deg av pc`n da å skaffe deg et liv..

 

Man trenger faktisk ikke logge av pc'n for å gjøre andre ting. Min Pc står på 24-7-31-365 og jeg gjør faktisk MYYYYYYEEEEE annet enn å bruke den... Faktisk morsommere ting enn å diskutere med en idiot som deg! ;)

men du har fortsatt ikk svart på hvorfor du gidder å skrive inn her hvis du syntes vi er såå utrolig barnslige??

 

sier litt om deg.... :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...