ATWindsor Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Heisann, finnes det noen programmer som kan enten kutte linja, eller preferabelt strupe uploaden etter at det har gått en gitt mengde data ut av maskinen? En avansert firewall feks? eller en "fancy" versjon av DU-meter? Alt mottaes med takk. AtW
HamiltonII Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Netlimiter lar deg velge upload/download til hvert enkelt programm. Anbefales!
ATWindsor Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Netlimiter lar deg velge upload/download til hvert enkelt programm.Anbefales! har fått tak i netlimiter, men har det funksjonabiliteten jeg leter etter? vil helst ikke strupe uploaden før den har nådd ett visst punkt, hvis jeg ikke må, men siste utvei er å strupe hastigheten ja... AtW
HamiltonII Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 (endret) Jeg fikk ikke med meg det kriteriet,og hos meg har det ikke vært en problemstilling så jeg har ikke undersøkt om den funksjonen eksisterer desverre.... Edit: Sjekket nå og det ser faktisk ut som om du kan stille inn det ja Endret 28. januar 2004 av HamiltonII
ATWindsor Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Jeg fikk ikke med meg det kriteriet,og hos meg har det ikke vært en problemstilling så jeg har ikke undersøkt om den funksjonen eksisterer desverre.... Edit: Sjekket nå og det ser faktisk ut som om du kan stille inn det ja Fakta? I hvilken meny? Bare jeg som har vært sløv og ikke sett det anktakelig... AtW
HamiltonII Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Trakk visst desverre en for rask konklusjon,ser ut som det kun er tidsbegrensning...sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå