Gå til innhold

dårlig PC?


Anbefalte innlegg

:dontgetit: Jeg har en Compaq Presario som jeg kjøpte i år 2000, men den er så fin og pen, men mange mener den er altfor dårlig.

det enste spillet jeg spiller er Cm 01\02 og det funker fint

jeg har 20GB og 800mhz....skal jeg klokke PC'en.....eller skal jeg rett og slett kjøpe ny....

da tenker jeg på en Dell dimension, men mange mener jeg burde bygge, men Pc'en blir bare sytgg da.......utseende teller vet du

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også en Compaq Deskpro liten PC i husstanden. Den kan ikke klokkes, på linje med de fleste andre merke-PCer. DU har kanskje ikke AGP port, så da kan du kun noppgradere med PCI grafikkort. Det er som regel ingen mening i det.

 

Hva andre mern om din PC er helt uinteressant, det som teller er at den gjør jobben for deg. Du kan jo ev. utvide med mer minne og ev sette i en DVD brenner hvis du kun har en CD spiller fra før?

 

Ang. utseendet så er det uendelige muligheter hvis du bygger selv. Det finnes mange fine kabinetter du kan bruke, i alle størrelser.

Lenke til kommentar

hvis man bygger en PC blir den jo stygg for det er ikkke et merke det blir avhengi av.....det kan være at kabinettet er grått, tastaturet er hvitt, skjermen er hvit og musa er blå...det går ikke, men hvis man kjøper en compaq PC for man JBL høytalere som henger ved siden av skjermen, kantene er runde overalt, musa er hvit slik som resten av PC'en og på compaq presario kan man faktisk bytte deksel på kabinettet...+ at man for en slik greie som limer cover på CD'er

det er finere da.....faktisk så er det billigere og bedre da

jeg tror at microsft folkene vet litt mer enn almennheten :roll:

Lenke til kommentar
hvis man bygger en PC blir den jo stygg for det er ikkke et merke det blir avhengi av.....det kan være at kabinettet er grått, tastaturet er hvitt, skjermen er hvit og musa er blå...det går ikke, men hvis man kjøper en compaq PC for man JBL høytalere som henger ved siden av skjermen, kantene er runde overalt, musa er hvit slik som resten av PC'en og på compaq presario kan man faktisk bytte deksel på kabinettet...+ at man for en slik greie som limer cover på CD'er

det er finere da.....faktisk så er det billigere og bedre da

jeg tror at microsft folkene vet litt mer enn almennheten :roll:

Hvis du bygger selv, kan du velge blandt øverste hylle på ALLE komponentene, og ang utseende: Du kan få den akkurat slik DU vil, så hvis du er interressert i å bygge selv; gjør gjerne det, hvis ikke kjøper du ferdigpakke fra de kommersielle. Valget er ditt! Lykke til :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hvis man bygger en PC blir den jo stygg for det er ikkke et merke det blir avhengi av.....det kan være at kabinettet er grått, tastaturet er hvitt, skjermen er hvit og musa er blå...det går ikke, men hvis man kjøper en compaq PC for man JBL høytalere som henger ved siden av skjermen, kantene er runde overalt, musa er hvit slik som resten av PC'en og på compaq presario kan man faktisk bytte deksel på kabinettet...+ at man for en slik greie som limer cover på CD'er

det er finere da.....faktisk så er det billigere og bedre da

jeg tror at microsft folkene vet litt mer enn almennheten :roll:

Jeg tør nesten å si at alle maskiner som selges på enten elkjøp eller siba eller en butikk som det er stygge. Det er jo ikke mål og mening i det du sier, bare store tegn på trangsynhet og lite peiling. De fineste maskiner i verden kommer ikke fra store kommersielle produsenter, men fra enkeltpersoner som vet hva de driver med. Hvis du ikke hører på andre kommer du garantert til å kjøpe katta i sekken.

Lenke til kommentar

dere folkens tenker bare på kabinetter......hva med høytalere, mus og tastatur, skjerm alt sammen er viktig og de kommersielle produktene er de beste og det er vist på tester.

hvis man bygger er det alltid noe man har glemt, og du har for mye eller lite i forhold til noe annet......

så innrøm det folkens at slike produkter er ikke bedre enn de kommersielle??? :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
dere folkens tenker bare på kabinetter......hva med høytalere, mus og tastatur, skjerm alt sammen er viktig og de kommersielle produktene er de beste og det er vist på tester.

hvis man bygger er det alltid noe man har glemt, og du har for mye eller lite i forhold til noe annet......

så innrøm det folkens at slike produkter er ikke bedre enn de kommersielle??? :yes:

Du har virkelig ikke peiling, har du vel?

Lenke til kommentar
dere folkens tenker bare på kabinetter......hva med høytalere, mus og tastatur, skjerm alt sammen er viktig og de kommersielle produktene er de beste og det er vist på tester.

hvis man bygger er det alltid noe man har glemt, og du har for mye eller lite i forhold til noe annet......

så innrøm det folkens at slike produkter er ikke bedre enn de kommersielle??? :yes:

:no: Uffameg...

Lenke til kommentar
dere folkens tenker bare på kabinetter......hva med høytalere, mus og tastatur, skjerm alt sammen er viktig og de kommersielle produktene er de beste og det er vist på tester.

hvis man bygger er det alltid noe man har glemt, og du har for mye eller lite i forhold til noe annet......

så innrøm det folkens at slike produkter er ikke bedre enn de kommersielle??? :yes:

Når du først nevner det så virker du som en person som bør handle blodpriset ferdig-pc på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Ja kjøp den på elkjøp eller lignende, det er jo det du liker tydeligvis. Men da kan du slutte med din uvitenhet ang. bygging av pc! Du vil ikke høre på hva folk har å si til deg, så like greitt kanskje å legge diskusjonen død, da det ser ut som at du bare provoserer på deg en god del :yes:

Lenke til kommentar

Ikke slakt Gaston helt da folkens. Han har et godt poeng: Å få alle de visuelle delene på en PC i samme stilart. Det er jo ikke alltid det er lett å matche Logitec høyttalere med lignende kabinett, mus og tastatur.

 

Men hvis vi skal snakke om noen som klarer å lage gjennomført design, så må det være Apple og ikke HP eller Fujitsu-Siemens.

Lenke til kommentar
Ikke slakt Gaston helt da folkens. Han har et godt poeng: Å få alle de visuelle delene på en PC i samme stilart. Det er jo ikke alltid det er lett å matche Logitec høyttalere med lignende kabinett, mus og tastatur.

 

Men hvis vi skal snakke om noen som klarer å lage gjennomført design, så må det være Apple og ikke HP eller Fujitsu-Siemens.

Syns det er meget lett jeg. Bare å være litt kresen på fargevalget og ikke nødvendigvis kjøpe det billigste man finner. Dessuten, casemods er den ultimate løsningen på stilbrudd. En boks lakk og litt jobb så har du noe som matcher. ;)

Lenke til kommentar
Ikke slakt Gaston helt da folkens. Han har et godt poeng: Å få alle de visuelle delene på en PC i samme stilart. Det er jo ikke alltid det er lett å matche Logitec høyttalere med lignende kabinett, mus og tastatur.

 

Men hvis vi skal snakke om noen som klarer å lage gjennomført design, så må det være Apple og ikke HP eller Fujitsu-Siemens.

Atter en gang, NEI! Man kan få det lekreste kabinett, med tilhørende mus/keyboard/skjerm! Dette er faktisk ganske lett, hvis man surfer litt rundt og lytter på råd fra noen som har gjort dette selv. se på noen av bildene som er lagt ut her på forumet, samt på Overklokking.no så tror jeg dere forandrer mening, hvis ikke kjøp IBM, Dell osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...