Gå til innhold

Tidenes beste MultiPlayer spill


Anbefalte innlegg

Det har vært mange gode MPspill opp igjennom tidene..

Alle husker jo f.eks StarCraft, WarCraft, Quake, DooM95, Serious Sam og selvfølgelig Counter Strike..

 

De fleste husker disse, men hva kan men egentlig kalle tidenes beste multiplayer spill.. Og da snakker jeg IKKE om de mest spilte spillene, for da kommer jo CS frem med en gang..

 

Cs f.eks vel jeg si startet sin karriere via HalfLife, det var jo like populert før som CS er nå..

 

 

Noen som har noen meninger om hva som er tidenes MP spill?

Gjerne meninger om andre generelt gode multiplayer spill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har vært mange gode MPspill opp igjennom tidene..

Alle husker jo f.eks StarCraft, WarCraft, Quake, DooM95, Serious Sam og selvfølgelig Counter Strike..

 

De fleste husker disse, men hva kan men egentlig kalle tidenes beste multiplayer spill.. Og da snakker jeg IKKE om de mest spilte spillene, for da kommer jo CS frem med en gang..

 

Cs f.eks vel jeg si startet sin karriere via HalfLife, det var jo like populert før som CS er nå..

 

 

Noen som har noen meninger om hva som er tidenes MP spill?

Gjerne meninger om andre generelt gode multiplayer spill

hva er din definisjon på et bra multiplayerspill dersom antall spillere har 0 å si?

Lenke til kommentar
Det har vært mange gode MPspill opp igjennom tidene..

Alle husker jo f.eks StarCraft, WarCraft, Quake, DooM95, Serious Sam og selvfølgelig Counter Strike..

 

De fleste husker disse, men hva kan men egentlig kalle tidenes beste multiplayer spill.. Og da snakker jeg IKKE om de mest spilte spillene, for da kommer jo CS frem med en gang..

 

Cs f.eks vel jeg si startet sin karriere via HalfLife, det var jo like populert før som CS er nå..

 

 

Noen som har noen meninger om hva som er tidenes MP spill?

Gjerne meninger om andre generelt gode multiplayer spill

hva er din definisjon på et bra multiplayerspill dersom antall spillere har 0 å si?

Jeg mente ikke et Mp spill uten spillere.. Det jeg mente var at folk kunne godt nevne andre mpspill som ikke gjerne var av beste sorten men ganske greie og underholdene.. Når det kommer til dette med antall pers som spiller et spill mente jeg det at hvis folk skulle sagt hvilke mpspill som var best hadde det uansett blitt CS, siden det er det mest spilte..

 

Jeg ville at folk skulle si sin mening om hva som var et av tidenes beste MPspill fra deres synsvinkel, og ikke etter hvos mange som spiller det..

Lenke til kommentar

Hvorfor er CS fortsatt det beste MP spillet? Har kommet en del bra spill siden den gang, for eksempel er Call of Duty ganske lignende men etter min mening mye bedre i og med at du ikke kan se blodet som firkanter som spruter ut over skjermen din og blander seg med den peanøttsmøraktige teksturen til De_dust....

 

Og selv om et spill er mest spilt så er det jo ikke nødvendigvis det beste...

Endret av NilsJohan
Lenke til kommentar

Hmm...

Jag har inte stött på något bra solospel som inte blivit ännu bättre med levande motspelare.

Slutsatsen blir att alla bra spel med möjlighet för fler än en spelare aspirerar på posten. Vilket som ligger i topp varierar med mitt humör och vad jag känner för vid varje tillfälle.

 

Några favoriter som kommer upp:

Airfix Dogfighter

Combat Mission (hela serien)

Steel Beasts

 

/Olle

Lenke til kommentar
Medal Of Honor: Allied Assault er virkelig bra...! Men så har jeg ikke spilt så mange andre heller da :p

Helt enig med deg. Spiller dette masse selv, og tror aldri jeg kommer til å gå lei. Det er det eneste spillet jeg spiller i MP, så jeg har ike så stort sammenlignings-grunnlag. Men uansett: det er kjempebra. :)

Lenke til kommentar
Hmm...

Jag har inte stött på något bra solospel som inte blivit ännu bättre med levande motspelare.

Slutsatsen blir att alla bra spel med möjlighet för fler än en spelare aspirerar på posten. Vilket som ligger i topp varierar med mitt humör och vad jag känner för vid varje tillfälle.

....

Helt enig med deg :thumbup:

AI kan enda ikke måle seg med NI/HI (Natrual I/Human I, hva kaller man det egentlig?)

 

 

Hva med savage - battle for newereth? Det er jo morro.

Eller <sikle> elite4 MP, når det kommer da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...