Gå til innhold

Hodetelefoner, Sony, Hvilke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke verdt det. Sony's hodetlf er ikke spesielt bra. Kjøp deg Koss Porta Pro, disse er nesten legendariske, og banker det meste under 1000-1500 kr. Meget god lyd. Koster 440 tror jeg, på Komplett.no. Har dem selv. Har hørt en del modeller fra Sony, Denon, Sennheiser, Grado osv... ingen er i nærheten av Koss porta pro, til overkommelig pris.

Endret av Wave
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke verdt det. Sony's hodetlf er ikke spesielt bra. Kjøp deg Koss Porta Pro, disse er nesten legendariske, og banker det meste under 1000-1500 kr. Meget god lyd. Koster 440 tror jeg, på Komplett.no. Har dem selv. Har hørt en del modeller fra Sony, Denon, Sennheiser, Grado osv... ingen er i nærheten av Koss porta pro, til overkommelig pris.

Dette blir jo rett og slett for dumt...

Lyden i hodetelefoner som Denon og Grado kan ikke sammenlignes med Koss Porta Pro! Har Porta Pro selv, har hatt Denon før.

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke verdt det. Sony's hodetlf er ikke spesielt bra. Kjøp deg Koss Porta Pro, disse er nesten legendariske, og banker det meste under 1000-1500 kr. Meget god lyd. Koster 440 tror jeg, på Komplett.no. Har dem selv. Har hørt en del modeller fra Sony, Denon, Sennheiser, Grado osv... ingen er i nærheten av Koss porta pro, til overkommelig pris.

Skjerpings, da.... :roll:

 

Fyren spør hva som er best av 500 og 700, ikke om Koss Porta Pro og andre "små" hodetelefoner. Jeg er veldig enig i at dette er flotte hodetelefoner, men de blir ikke enkle å sammenlikne med Sonys. Jeg har selv 500, og har brukt 700 ved en rekke anledninger. Egentlig kan jeg ikke anbefale 700 - 500 fungerer fett, og jeg ville ikke betalt det ekstra de koster. De fleste eksemplarene av 700 har en tendens til å gå i stykker etterhvert også. Skal du ut med de ekstra kronene uansett, vil jeg råde deg til å kikke på Pioneers HDJ-1000.

 

 

bfisk

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke verdt det. Sony's hodetlf er ikke spesielt bra. Kjøp deg Koss Porta Pro, disse er nesten legendariske, og banker det meste under 1000-1500 kr. Meget god lyd. Koster 440 tror jeg, på Komplett.no. Har dem selv. Har hørt en del modeller fra Sony, Denon, Sennheiser, Grado osv... ingen er i nærheten av Koss porta pro, til overkommelig pris.

smaken er som baken, jeg har hørt portapro, har sportapro og Sony som likner på MDR-V 300, har aldri sjekket hva de heter (de har fungert utmerket i 8 år snart). Synes lyden fra sony sine er betydlig bedre enn koss sportapro.

Endret av heraldo
Lenke til kommentar
takker og bukker til hrichard :thumbup:

det var et slikt svar jeg var ute etter, har sett paa pioneer sine, men de blir litt vel dyre, i og med at jeg har funnet mdr-500 til en overkommelige pris, ca. over 550kr. har hatt mdr-300 en gang i tida og de var veldig gode

550? Det var jo knakende billig. Synes absolutt du skulle gå for dem.

... og takk for cred, da :)

 

bfisk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...