Gå til innhold

En såkalt WISH liste... Hva vil du ha i HL2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vil ha helt lik sensetivity som i HL1. Og muligheten til å drepe "vennene" dine sånn at du må begynne fra savegame eller helt fra nytt :p

 

En kompis av meg har faktisk spillt HL2, men det var en helt fucka versjon. Den var sånn at man satt seg fast i vegger og måtte skyte seg løs, det var ikke lyd og du måtte starte spillet fra "consoll" fordi det ikke var noen menyer.

 

Kansje jeg bare skal høre om jeg får prøve den versjonen, fordi man vet jo aldri når fullversjon kommer ut :D

Lenke til kommentar
Vil ha helt lik sensetivity som i HL1. Og muligheten til å drepe "vennene" dine sånn at du må begynne fra savegame eller helt fra nytt  :p

 

En kompis av meg har faktisk spillt HL2, men det var en helt fucka versjon. Den var sånn at man satt seg fast i vegger og måtte skyte seg løs, det var ikke lyd og du måtte starte spillet fra "consoll" fordi det ikke var noen menyer.

 

Kansje jeg bare skal høre om jeg får prøve den versjonen, fordi man vet jo aldri når fullversjon kommer ut  :D

det var vel den ULOVLEGE versjonen som vart lagt ut på internett.

Lenke til kommentar
Mye mulig  :roll:  So what ?

trur du at valve blir så glad når folk spelar ein ulovleg beta versjon av eit spel som dei har brukt x antall år på å lage? det er jo pga denne demoen at spelet har blitt utsatt (det er ivertfall den offisielle grunnen). dessuten så vil det øydelegge opplevelsen av å spele hl2 når det kjem sidan du veit kva som kjem til å skje.

Lenke til kommentar

jeg vil seff ha bra gfx, stor frihet, bra movement osv. blabla som alle andre vil ha, men jeg kunne kanskje tenke meg å se gordon i action som det han egentlig er, en supernerd! kanskje gjennom spillet havne opp på labber hvor du løser puzzles som gjør at du kan lage deg fetere våpen/bomber/healingpotion eller noe.

Noe annet jeg gjerne ser er at han utvikler seg gjennom spillet noe a la levelup, men ikke så seriøst som rollespill.

Lenke til kommentar
Kanskje gjennom spillet havne opp på  labber hvor du løser puzzles som gjør at du kan lage deg fetere våpen/bomber/healingpotion eller noe.

Noe annet jeg gjerne ser er at han utvikler seg gjennom spillet noe a la levelup, men ikke så seriøst som rollespill.

Hvis ikke det er rollespill så vet ikke jeg. Man kan jo spøre seg selv hva som er rollespill... Jo, fetere og fetere våpen/bomber/healingpotion og lvlup... I vert fall så glemmte du å tilføye at du ønsket fuleperspektiv. :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ønsker meg super ai. interaktive objekter slik at me kan stenge dører med bokhyller og bord. velte madrasser og ting på andre. masse av de vaktene vi ser på screenshots. barney i en aktiv rolle. og ikke minst noen psyko minielikoptor med motorsager som sager alt ned vis det er nødvendig for å drepe deg. :whistle: er dette mulig?

Endret av tep0sen
Lenke til kommentar
En seriøs cover forandring fra 1-eren, der alle gikk å tok cd keyer i butikkene, så min ikke funket da jeg kjøpte det!

Kødder du? Gikk det virkelig an å bare hente cd-keyer i butikkene?

ja noen butikker solgte coverne uten plastikk rundt, så man kan bare opne coveret og skrive ned Cd-keyen

Digital-Camera (':devil:')

Lenke til kommentar
En seriøs cover forandring fra 1-eren, der alle gikk å tok cd keyer i butikkene, så min ikke funket da jeg kjøpte det!

Kødder du? Gikk det virkelig an å bare hente cd-keyer i butikkene?

ja noen butikker solgte coverne uten plastikk rundt, så man kan bare opne coveret og skrive ned Cd-keyen

Digital-Camera (':devil:')

Er d noen som har blitt bustet, under denne cd-key prosessen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...