Gå til innhold

musematte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har IceMat, den er jeg veldig fornøyd med. IceMat og MouseSkatez er en god kombinasjon, men den blir ganske fort "møkkete", iallefall om du spiser ved PC'en. Da mister den litt glid, men den blir god som ny om du tørker av den med litt papir eller en klut.

 

Jeg synes det glir bedre enn fUNC, men det er jo bare min personlige mening.

 

For å ha sagt det, jeg har en MX500 i tillegg. veldig bra!

Lenke til kommentar
finnes det billigere alternativer? synes 250 kr blir litt drygt.

Er egentlig ikke drøyt når du tenker på kvaliteten og hvor lenge den vil vare..

 

Men det er egentlig smak og behag så du burde kanskje se om noen kjente hadde noen andre som du kunne testet ut..

Jeg betalte faktisk 350,- for en sånn func matte i går,virker jo som en matte som holder noen år da,så 250 er nok vel anvendte penger i det lange løp skal du se.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt fUnc matta i ca 10 uker. I denne perioden har jeg spilt veldig mye med lav sensitivity, og jeg må si at den er relativt slitt. I tillegg har den slitt på padsa til ms 3.0'en min, så nå glir den ikke så harmonisk over matta som den en gang gjorde. Flyten over matta er verst i midten når jeg har de små bevegelsene og samtidig legger litt trykk på musen. Da henger den seg litt slik som plastik mot plastik av natur gjør. Spm. er om den blir betydlig bedre av å påføre fUnc liqUid, og også om det hjelper med mouseskatez. Jeg har uansett bestilt meg en Q-pad (405x285mm). Hovedsaklig for fUnc'en ble litt fort slitt, og den er ikke så veldig stor heller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte min DKT ( http://www.everglide.co.uk/shop.php?show_group=27 ) matte for noen måneder siden og den holder enda koken! Er veldig godt fornøyd! Jeg har enda ikke merket noen slag av slitasje på den eller min ms intelli 3.0!

Den er hvertfall sinnsykt svær, største man får tak i tror jeg! Laget av tøy er den og, så vist man har lite plass er det bare å rulle den litt sammen!

Har testet func, Icemat, Everglide Giganta og Everglide Fuze. Dette er den beste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...