cyberho Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Dette kommer til å virke litt rart men jeg har vert uten skjermkort nå i en ukes tid og fant ut at jeg kunne se om et **veldig** gammelt kort fra rundt 90 tallet kunne funke. Det er et PCI skjermkort som funket helt ok på min maskin.dette var jo digg ,selv om kortet er dårlig kan jeg iallefall bruke PC en . Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre det? som sagt ..kortet er fra tidlig 90 tallet..S3Trio 32/64
Snorre123 Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Hvordan tweaking tenker du på? Klokking? Tviler på at du får noe særlig ytelse ut av det uansett
cyberho Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 tror heller ikke det kommer til å bli noen særlig forskjell ved klokking ,men instillinger/drivere..
Simen1 Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre det? som sagt ..kortet er fra tidlig 90 tallet..S3Trio 32/64 Du mener overklokke det? Nei, det er ikke det og jeg ser heller ikke vitsen da det knapt inneholder noe som helst hardware accelleration. Mulig du får pumpet det opp fra f.eks 1,5 til 1,6 FPS i 640x480 i så fall, men whats the point? De kortene der er forresten helt ok til 2D-bruk. Jeg har selv et sånt S3Trio64-kort med 2MB i bruk på en av jobb-maskinene. Det står sammen med et GeforceFX 5200 AGP med dual ut og gir meg til sammen 3 skjermutganger. (Trippel-skjerm løsning til langt under prisen av Matrox perhelia)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå