Gå til innhold

Ny worklog, ingen navn foreløpig..


Anbefalte innlegg

så bra ut det her! Elsker synet av treverk i mod :p

 

Sett noe kjente ved siden av så vi kan se størrelsen... melkekartong eller no ;) hehe

 

Kul hk-plate, ulik min metode. Morsomt å se variasjoner, og at de funker :D

 

Men! Treverket ser meget u-pusset ut :no: fyfy treverk er skjørt og trenger masse oppmerksomhet :p

Skal pusses og lakkes når jeg har fått montert og sjekka at alt passer.. Har noe 1200papir liggende ;) men det blir nok litt for voldsomt, stopper nok på 240..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Over en uke uten bilder? Ingen worklog da... Stenges over helga om ingen bilder kommer.

Er bilder her! Har til og med bilde av skissa i første posten.. Mener du jeg skal legge ut bilder i tråden i stede for å linke til de?

Sorry, litt kjapp med å si at det ikke er bilder, men det er ingen thumbs i tråden - det kreves for en worklog. Det står i reglene, men det er mulig å misforstå dem. Og nei, det er ingen dødssynd :-)

 

Kult prosjekt, forresten!

Lenke til kommentar
Over en uke uten bilder? Ingen worklog da... Stenges over helga om ingen bilder kommer.

Er bilder her! Har til og med bilde av skissa i første posten.. Mener du jeg skal legge ut bilder i tråden i stede for å linke til de?

Sorry, litt kjapp med å si at det ikke er bilder, men det er ingen thumbs i tråden - det kreves for en worklog. Det står i reglene, men det er mulig å misforstå dem. Og nei, det er ingen dødssynd :-)

 

Kult prosjekt, forresten!

Ok, skal få ordnet tumbnails i løpet av kvelden, takk for at du sa i fra..

 

Skal nå ut å saget til litt mer så det kommer oppdatering i kveld.. Har dunnet ut at jeg må lage ny frontplate :cry:

 

EDIT: Har nå fått til tumbnails og ALLE BILDER ER KLIKKBARE

Endret av C0bra
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Vi får håpe det, GSM, hvis ikke ryker det på huet og ræva ut etterhvert... Innleggene er uansett slettet, så får vi ønske aeinstein velkommen tilbake i de "normales" verden :-)

Du mener at de innleggene til aeinstein ovenfor i posten er slettet? :dontgetit: De er uansett ikke det akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...