Gå til innhold

Det ble jente..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre med en monark som er trent til oppgaven hele livet enn en "bush" som statsoverhode? JA...med presidenter veit man jo ikke hvem man plutselig får som statsoverhode...

 

og ikke kom med økonomi argumentet, jeg tviler på at det hadde blitt noe særlig billigere å holde en president enn en konge...

Lenke til kommentar
Bedre med en monark som er trent til oppgaven hele livet enn en "bush" som statsoverhode? JA...med presidenter veit man jo ikke hvem man plutselig får som statsoverhode...

jeg tror en folkevalgt leder i større grad er i stand til å gjøre folket som valgte ham fornøyd, enn en som "tilfeldigvis" arver trona. men det er jo stor forskjell på konge og president, i dagens samfunn er kongens nærmest ubrukelig (og derfor unødvendig).

Lenke til kommentar
:wow: leser du se&hør?

Nei ikkje so ofte, men trur du ikkje han fyren står å glisse på skummelt vis mot meg kvar gong eg står i kø for å betale matvarene mine :scared: Skummelt

Haha, jeg bor like ved der svei o bor så noen ganger er han ikke bare på bilde, men faktis forann meg, skummelt med sånne alkiser... :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...