Gå til innhold

Aldersforskjell - den evige diskusjon


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
25% i diff. F.eks 20 år gammel gir +- 5 år.

16 => ± 4 => 12?

Trenger ikke være så galt det. Fyller du seint på året begynner du på ungdomsskolen når du er 12. Fyller du tidlig vil du være 16 i 10. Går man på samme ungdomsskole mener jeg det er akseptabelt å være sammen, uansett trinn. Det samme gjelder videregående.

Lenke til kommentar
:dontgetit: Jeg skal hodle meg unna denne tror jeg. Har nedre grense ubevisst jeg. Rett og slett for at jenter under der er stort sett alt for umoden...og mange jenter over også

Helt enig. Det våset om at jenter er mer modne er så generaliserende at det bare er helt fælt. Greit nok at det er vanlig i en del av befolkningen ,men etter egne erfaringer med megselv og andre så er det bare bull.

Lenke til kommentar

Søstera mi er 19 og er nå gravid med en mann ( gammal gris) på 47. de har vært sammen siden ho var 14. dette syns jeg er skremmende.

hva vil en så gammel mann med ei så ung? kjærlighet kjenner ingen grenser? pøøh. dette har ingenting med kjærlighet å gjøre. utnyttelse kaller jeg det.

Lenke til kommentar

jeg kaller ikke dette for heldig. hadde de møttes på nå for tiden og ikke for 5 år siden, så kanskje det hadde vært bedre. hun ville vært mer moden, og han kanskje litt klokere. jeg støtter ikke dette forholdet på noen måte. tenk når barnet er tenåring, så er faren pensjonist og halvdau.

fy og fy :devil:

Lenke til kommentar
Søstera mi er 19 og er nå gravid med en mann ( gammal gris) på 47. de har vært sammen siden ho var 14. dette syns jeg er skremmende.

hva vil en så gammel mann med ei så ung? kjærlighet kjenner ingen grenser? pøøh. dette har ingenting med kjærlighet å gjøre. utnyttelse kaller jeg det.

Å fy ******, hadde en gris på 42 år hadde blitt sammen med min søster på 14år hadde jeg grisebanka han så hardt at han hadde rømt landet. blir forbanna bare jeg leser det her.

Lenke til kommentar

Kjærligheten kjenner ingen grenser. Ikke pedofile heller.

Til topic: Sikkert noen forhold med aldersforskjell (tenker mest på eldre gutter med yngre jenter) hvor det er gjensidig kjærlighet, men ganske ofte er det kåte gutter på 21 som leter etter femtenåringer siden de ikke får seg noe fra jevnaldrende. Jentene på sin side føler seg ofte svært modne og smartere enn alle andre på sin egen alder (noe som selvsagt er helt feil, siden de fleste rasjonelle jenter ville klart å skille mellom rånere som leter etter et billig ligg og genuin kjærlighet) og må derfor ha en følsom og snill gutt med hår på tissen.

Edit. Dø skrivefeil, dø så veldig mye.

Endret av moyner
Lenke til kommentar
Ingen som har nevnt den gylne formel? Skuffet over dere folkens!  :no:

 

"din alder"/2 + 7 = Lovlig alder

 

Denne formelen er faktisk ganske kjent, og det stemmer ganske bra.

 

eks 1

18/2 + 7 = 16 år

 

eks 2

22/2 + 7 = 18 år

 

eks 3

40/2 + 7 = 27 år

 

Synes iallefall selv dette virker ok!  :thumbup:

ganske kjipt for alle mellom 0 og 12, de må finne seg kjæreste som er eldre! har ikke annet valg :p

 

(4 / 2)+7 = 9

 

(8 / 2)+7 = 11

 

(12 / 2)+7 = 13

 

 

 

ja dette gjør jeg bare for å plage......

Lenke til kommentar

når gutten er under 18 er IMO lovlig alder eldre enn 2 år yngre.

når vedkommende er over 18 er den eldre enn 3-4 år yngre.

 

synes ikke det er noe i veien at jenta er eldre, så lenge det ikke er noe ekstremt. som regel har jenter en tendens til å gå etter eldre gutter uansett. selv var jeg sammen med ei som var to og et halvt år eldre enn meg i to år, vi passa likevel veldig bra sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...