Gå til innhold

FPS i CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hat mest mulig fps i cs. Har skrevet fps_max 300 i consol men jeg ligger konstant i røyk og alting på 99 fps, aldri over aldri under...

Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spill et spill der det faktisk er mulig å kommer over 99fps..... Etter hva jeg har fått med meg så kan Quake 2 motoren bare vise max 99fps.

Hvorfor skal du ha mer i fps, du merker ikke forskjellen alikevel!? Øynene våre oppfatter 24fps, så alt over 30 burde forsåvidt holde. Selv mener jeg alt over 60 er bra nok..

Endret av TCi
Skrevet

Er du virkelig så dum at du tror det er forskjell på 99 og 100 fps i sekundet? Uansett kan det menneskelige øyet vise mer en 70ish, og skjermen din er nesten garantert under 100 hz.

Skrevet

Husk at øye ikke ser i fps da.... Eller i tillfellet uendlig fps.

Dessuten e det stor forskjell etter hvilket type spill du spiller.

I CIV3 så trenge du vel bare 20 fps (selv om dette vil gjøre vondt i hodet etter en stund).

CS personlig mener jeg alt over 60 er spillbart. 80 for å få det best mulig. Dessuten har ikke fps i CS bare med hva du ser. (har jeg blitt fortalt) Men noe med rekyl osv.

Raskere FPS spill. Ja raskere spill mer fps kort sagt.

Min partiske meining seff :)

Skrevet
Husk at øye ikke ser i fps da.... Eller i tillfellet uendlig fps.

Dessuten e det stor forskjell etter hvilket type spill du spiller.

I CIV3 så trenge du vel bare 20 fps (selv om dette vil gjøre vondt i hodet etter en stund).

CS personlig mener jeg alt over 60 er spillbart. 80 for å få det best mulig. Dessuten har ikke fps i CS bare med hva du ser. (har jeg blitt fortalt) Men noe med rekyl osv.

Raskere FPS spill. Ja raskere spill mer fps kort sagt.

Min partiske meining seff :)

Selv om du hører 4 trefflyder, og alt går helt glatt siden du har 100 fps, og en person med 34 fps kanskje ikke har det så glatt, og ikke hører noen, betyr det ikke at du traff mer.

Hvor mange av skuddene som treffer, og hvor de treffer, har med ratesene dine å gjøre, og hvor bra oppkobling du har mot serveren, det du ser, er bare et bilde av hvordan spillet tror serveren er oppbygd.

Det er viktigere med skikkelige rates, enn noen som helst FPS, alikevel om spillet "virker" glattere med 100 fps.

Skrevet

Sikte trekker seg raskere sammen. Jeg sitter med en 21" på 120 hz.

Er fornøyd med 99 fps. Men lurer på hvorfor jeg ikke får mer. Sa aldri at jeg ser forskjell på 99 fps og 100 bare lurer på hvorfor jeg ikke får mer...

Skrevet

At siktet trekker sammen raskere har ingenting med treffsikkerheten server eller pc-wise å gjøre, da er det heller hos deg den blir forbedret, og du MERKER IKKE FORSKJELL PÅ ET BILDE I SEKUNDET!

Skrevet
At siktet trekker sammen raskere har ingenting med treffsikkerheten server eller pc-wise å gjøre, da er det heller hos deg den blir forbedret, og du MERKER IKKE FORSKJELL PÅ ET BILDE I SEKUNDET!

Spørsmålet mit er tydeligvis dårlig formulert for jeg påstår ikke at jeg ser forskjell på 1 fps (99 og 100) Jeg spør om hvordan jeg kan få mer. Den er låst på 99 og hvet at mange med dårligere specs en meg har mere fps. Det var bare derfor......

Jeg får vel nøye meg med 99 fps da. :thumbdown:

Skrevet (endret)

For å få mer fps(selv om det ikke har noe å si,skrytefakor) skriv developer 1 i consolen...

Edit: Du må selvfølgelig sette fps_max (uendelig elns)

Endret av Mr.Devil
Skrevet

Har akkurat 99FPS jeg også, men har hørt at hvis du skriver fps_max 200 i console så skal det gi mulighet for 200fps. Du vil kansje oppleve "lagging" :sick: hvis du gjør dette. Selvom jeg mener at quake 2 motoren bare støtter 100fps slik som TCi skriver.

• 3 uker senere...
Skrevet
Hvorfor skal du ha mer i fps, du merker ikke forskjellen alikevel!? Øynene våre oppfatter 24fps, så alt over 30 burde forsåvidt holde. Selv mener jeg alt over 60 er bra nok..

Siden du mener 30fps er greit, gjør så følgende:

Skriv fps_max 30 i console og spill en times tid. Så skriver du fps_max 100, og spiller litt til.. og så kommer du tilbake her og skriver "Ok, sorry.. jeg hadde visst ikke peiling allikevel. Det er forskjell på 30 og 100 fps".

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

som mr.devil sa, så går det ann å få mer enn 100 FPS i CS

Du skriver bare developer 1 i consolen og setter fps_max til noe høyt...

spiller selv cs1.6 med over 300Fps

Skrevet (endret)

Spillestilen avhenger mest av fps, mener nå jeg.

Min erfaring er at det er mye lettere å ta bunny-jumping med 100 fps, enn 60 fps.

Tror det er noe feil med mine øyne, noen som er enig? Siden jeg spilte en gang med 24 fps og det var helt for jævlig i forhold til 100 fps.

Men er helt enig, man synker lavt hvis man er desperat etter å få 1 fps mer.

Det var heldigvis ikke trådstarter. ;)

[EDIT] Spiller til vanlig med 60 fps. Får faktisk mer fps i CS 1.6 enn CS 1.5. 59/60 fps i 1.5, mens 60/61 i 1.6.

Endret av zalo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...