Gå til innhold

Prosjekt nr 2 (oppdatering 27.02. 2005!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir mye "bra" og "supert", men detter er jo superbra jo! Stussa litt når du begynte med det bladsølvet..... da kom en klump i magen.... og den ble verre nedover bildene, men så så jeg jo til slutt at det ble konge da! Klumpen er borte og prosjektet ditt ble 100 ganger bedre enn jeg trodde det kunne kommet til. :)

Nydelig arbeid! Gleder meg til neste update :)

Lenke til kommentar

ahh...

endelig en update.. :grin:

 

jeg synes det der ser nesten perfekt ut, men jeg mener fortsatt at du burde ha brukt slot-in dvd spiller... da hadde det blitt perfekt.. :yes:

 

ang. den stripen med bladsølv, så går det kanskje an å bare ha på litt på kantene på topplokket, slik at du sitter igjen med omtrent akkurat det du har nå, bare få tanken litt mer "inn" i stripa, hvis du skjønner?

(da blir jo ikke stripa så tjukk heller)

Lenke til kommentar
ser bare mer og mer ut som en kinderegg leke

hehe - får håpe at den klarer mer enn 3 ting på èn gang!

 

 

Det skal et lite lag med klarlakk over sølvet, slik at det holder fargen. Det ser jo ut litt som aluminiumsfolie..

 

Vel, om jeg ikke blir fornøyd med resultatet til slutt kan jeg jo bare starte på et nytt prosjekt! (det er stadig nye idèer som sniker seg på;) )

Lenke til kommentar

nice! :) bra å se at det endelig skjer no her igjen. ;)

 

 

men må si meg enig med de som ikke liker denbladsølv stripen.. synes selv den har en altfor "skrukkete" finish, ser ut som du har limt aluminiumsfolie på..

 

men man skal da ikke klage, dette er jo blant de beste prosjektene på dette forumet ever!

 

er vel bare fordi vi vet hvor flink du er, derfor forventer vi perfeksjon. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...