Gå til innhold

Scene i kill Bill

Gouldfan

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 hours ago, Gouldfan said:

Familien min bodde i indre Østfold, ikke noe internet der,( jo veldig lavt signal?), jeg har prøvd Half life jeg også hos venner, men familien min hadde ikke råd til data til spilling, du og kameratene dine hadde sikkert bedre råd? Jeg måtte jobbe hardt på sommerjobb osv for å få råd til noe, og da var moped og PlayStation prioritert..

Ny i tråden her, men dette er jammen underholdende fra et psykologisk ståsted...!

TS: du var åpenbart et barn/ungdom ut ifra dette med sommerjobb og moped. Det er slettes ikke uvanlig å ha falske minner fra den tiden. Omtrent alle har det. Slik er det bare, burde jo være lett å akseptere for deg nå som du ser at bevisene ikke finnes.

Selv var jeg voksen og i fullt arbeid da filmen(-e) kom, den scenen du skriver om har jeg aldri sett. Men synes ikke filmene var spesielt interessant heller, Tarantino hadde bedre filmer enn som så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden TS har gitt uttrykk for at han har forlatt diskusjonen, tenker jeg det er like greit å stenge tråden.

Men @Gouldfan kan gi meg beskjed dersom han finner bevis for påstanden, så gjenåpner jeg den på flekken. Det hadde tross alt vært tidenes plot twist om han viser seg å være den eneste i hele verden som husker den mystiske pissescenen i Kill Bill 😄

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...