peterjohn Skrevet 23. august Skrevet 23. august Jeg har ett spørsmål. Jeg har denne MB E-klassen til 2017-modellen 350E. Jeg har nesten 32 cm plass i midtsetet i baksetet, og jeg lurer på om det er mulig å plassere et tredje barnesete i midten av baksetet for et seksåring ? Det er 32 cm plass på midtsetet i baksetet. Jeg må vite om jeg kan få plass til det eller ikke.
Habla Møberg Skrevet 23. august Skrevet 23. august Det minste jeg har sett er 42cm. Men det kommer jo helt an på utformingen til de andre bilsetene, spesielt opp i skulderhøyde. Det er ofte der det blir trangest.
Zeph Skrevet 23. august Skrevet 23. august Tviler på du finn noko så smalt. Skal du få inn tre tipper eg du må sjå etter smale modeller til alle tre bak, beltemontert, ikkje Isofix. Er ein av dei eksisterande for stor så går det ikkje utan nye. Sjølv då er det ikkje alle biler som har plass.
bzzlink Skrevet 25. august Skrevet 25. august Finnes noen løsninger, om man ikke kan kjøpe større bil. Aner ikke med e-merking og sånn da https://www.multimac.com/product/superclub-3-seater/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå