Diskusjon.no Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Tech-giganten forsøkte å slippe unna de strenge EU-reglene, men fikk nei.Les hele artikkelen på Tek.no her 1
Aetius Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli 39 minutes ago, Diskusjon.no said: Les hele artikkelen på Tek.no her Nope. Ikke så lenge de skal ha betalt for å ikke fôre meg med persontilpasset reklame. 3
meg0709 Skrevet onsdag kl 13:58 Skrevet onsdag kl 13:58 Aetius skrev (4 timer siden): Nope. Ikke så lenge de skal ha betalt for å ikke fôre meg med persontilpasset reklame. Hvor er det du må betale?
Aetius Skrevet onsdag kl 15:02 Skrevet onsdag kl 15:02 1 hour ago, meg0709 said: Hvor er det du må betale? https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/ExR7vK/forbrukerraadet-klager-inn-schibsted-personvern-er-ikke-et-premiumvalg 2
meg0709 Skrevet onsdag kl 19:34 Skrevet onsdag kl 19:34 Ok, så den, men aldri sett det valget hos meg, rart det der.
Aetius Skrevet onsdag kl 19:52 Skrevet onsdag kl 19:52 16 minutes ago, meg0709 said: Ok, så den, men aldri sett det valget hos meg, rart det der. Jeg har tidligere fått "pay or okay" popupen der, men ikke akkurat nå av en eller annen grunn.
AtterEnBruker Skrevet onsdag kl 19:53 Skrevet onsdag kl 19:53 Jeg blir litt mer håpefull for fremtiden når det dukker opp få øyeblikk som dette der tech-gigantene for en gangs skyld ikke får alt de ønsker seg på et sølvfat, men EU burde ikke være den eneste motstandskraften, enig? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå