Salvesen. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Slenger meg på denne igjen jeg også da jeg har innsett at Peak design sekken min blir for liten. Etter at jeg har kastet meg på treningsbølgen så begynner plassen å bli trang med ett par joggesko + teknisk utstyr. Pr nå reiser jeg typisk med: Carry on koffert med vanlige klær samt evt arbeidsklær om det trengs for uten. En sekk for teknisk utstyr. Merker at dette begynner å bli for lite. Så ønsker en slik kombo der jeg kan unngå innsjekk. Jeg er rastløs å hater å vente på bagasje. I sekken er det fort 2x laptop, Meta quest 3/VR headsett, diverse kabler og ladere i en dedikert peak design veske, ofte havner joggeskoene oppi sekken også pga plassmangel I kofferten. Så om noen har noen gode tips til ny stor sekk, evt en kombo som funker sammen i form av sekk og koffert så setter jeg stor pris på det. Om en kan få logo på også er det ett stort pluss, men ikke noe krav. Og helst ønsker jeg ikke å bli uglesett av kabinpersonalet ift mye bagasje inn i flyet:p
torbjornhb Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Har du sjekket ut Zeeksack The Organizer? Jeg fikk akkurat Thule Subterra 2 Convertible. Virker veldig lovende! Jeg er i samme situasjon som deg når det kommer til hva jeg ønsker å ta med meg, og begynte å teste reisesekker for noen år siden. Har brukt Zeeksack veldig mye, men skal teste Thule på neste tur. https://www.thule.com/nb-no/luggage/carry-on-luggage/thule-subterra-convertible-carry-on-_-3205058 Om du ønsker logo på, så sjekk ut klistremerker fra Stickerapp. Billig og kjempe bra. Jeg bestilte i Hi-Tack vinyl som jeg klistrer på kofferter, sekker, etc.. Tåler ekstremt mye, og faktisk vanskelig å få.
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden torbjornhb skrev (30 minutter siden): Har du sjekket ut Zeeksack The Organizer? Jeg fikk akkurat Thule Subterra 2 Convertible. Virker veldig lovende! Jeg er i samme situasjon som deg når det kommer til hva jeg ønsker å ta med meg, og begynte å teste reisesekker for noen år siden. Har brukt Zeeksack veldig mye, men skal teste Thule på neste tur. https://www.thule.com/nb-no/luggage/carry-on-luggage/thule-subterra-convertible-carry-on-_-3205058 Om du ønsker logo på, så sjekk ut klistremerker fra Stickerapp. Billig og kjempe bra. Jeg bestilte i Hi-Tack vinyl som jeg klistrer på kofferter, sekker, etc.. Tåler ekstremt mye, og faktisk vanskelig å få. Takk for gode tips, thule sin ser veldig bra ut! Gi beskjed hvordan den funker for deg:) Organizer ser ganske lik ut som min nåværende, med hakket mer plass. Jeg liker at de kan åpnes fra siden, det er praktisk når den er fullstappet 😅 1
torbjornhb Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (1 minutt siden): Takk for gode tips, thule sin ser veldig bra ut! Gi beskjed hvordan den funker for deg:) Organizer ser ganske lik ut som min nåværende, med hakket mer plass. Jeg liker at de kan åpnes fra siden, det er praktisk når den er fullstappet 😅 Det skal jeg gjøre Zeeksack er genial altså. Får plass til utrolig mye. Men som sagt - har trua på Thule. Utrolig smarte løsninger. Jeg pakket den klar for en London-tur jeg var på for et par uker siden, men i siste liten kom jeg på at jeg måtte ta med en hel smartvekt som jeg tester, så da måtte jeg ta en større koffert😅
ilpostino Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har Skate Ruck (18 liter) og GR2 40 liter, begge fra Goruck. De er litt dyre, men jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Sekkene har livstidsgaranti på sømmene, så det fikser de gratis. De kommer i forskjellige materialer og farger. Jeg har aldri hatt sekker som er så gjennomtenkte med tanke på lommer. Førstnevnte er litt liten til å reise med, men den største er akkurat innenfor målene til å ta med som håndbagasje på fly.
Salvesen. Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden ilpostino skrev (7 minutter siden): Jeg har Skate Ruck (18 liter) og GR2 40 liter, begge fra Goruck. De er litt dyre, men jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Sekkene har livstidsgaranti på sømmene, så det fikser de gratis. De kommer i forskjellige materialer og farger. Jeg har aldri hatt sekker som er så gjennomtenkte med tanke på lommer. Førstnevnte er litt liten til å reise med, men den største er akkurat innenfor målene til å ta med som håndbagasje på fly. Den 40literen så nais ut, selv om den er i største laget. Hvor kjøpes den I Norge?
ilpostino Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror de bare har offisiell nettbutikk Goruck.eu. Jeg har sett produktene deres på Amazon, men usikker på om noen norske butikker har tatt de inn. Jeg har bestilt både fra den amerikanske og EU-varianten av nettbutikken og har ingenting å utsette på de. Varene sendes raskt og de svarer raskt på e-post. Trener du selger de stålplater med forskjellig vekt du kan ha i sekkene. Går du for disse sekkene vil jeg anbefale at du vurderer bladder hose restrainer og training sternum strap. Førstnevnte er for å holde vannslangen hvis du har camel pack, men jeg bruker de til ladekabel til powerbank så slipper jeg at kabelen slanger sånn. 3 stykk holder på hver side. Jeg kjøpte mine på Amazon da de kun selger de i den amerikanske nettbutikken. Sistnevnte er for å holde sammen skulderstroppene over brystkassen. Er gull hvis sekken veier litt. De har hoftebelte også hvis du vil ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå