Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 23:07 Skrevet fredag kl 23:07 Fable utsatt Les hele saken på Gamer.no»
svenka Skrevet lørdag kl 10:22 Skrevet lørdag kl 10:22 MOO- skrev (6 timer siden): Gta.. Men så kan jo GTA fort bli utsatt også 😆
The Jarl Skrevet lørdag kl 15:34 Skrevet lørdag kl 15:34 Gleda meg mer til Fabel enn GTA.... Synd.. 1
Efagimo Skrevet lørdag kl 15:52 Skrevet lørdag kl 15:52 The Jarl skrev: Gleda meg mer til Fabel enn GTA.... Synd.. Samme her! 1
dualmind Skrevet lørdag kl 22:05 Skrevet lørdag kl 22:05 Vet ikke om det noen gang kommer til å bli noe som er i nærheten av hva tilstedeværelsen GTA6 har. Har noe spill blitt behandlet på samme måten?
svenka Skrevet lørdag kl 22:42 Skrevet lørdag kl 22:42 dualmind skrev (35 minutter siden): Vet ikke om det noen gang kommer til å bli noe som er i nærheten av hva tilstedeværelsen GTA6 har. Har noe spill blitt behandlet på samme måten? Hva mener du egentlig? Er ikke forventningene til GTA 6 så høye at de nesten ikke er mulig å innfris??
kilik Skrevet søndag kl 07:59 Skrevet søndag kl 07:59 Quote Dette året er stappet med utrolige spill som Xbox-spillere kan nyte, fra Halo: Campaign Evolved, Gears of War: E-Day og Call of Duty: Modern Warfare 4 til Control Resonant, Star Wars: Galactic Racer og Grand Theft Auto VI. Klarer ikke se for meg at de lanserer både Gears of War, Halo og Call of Duty samme høst. Tipper en av de blir utsatt, kanskje Halo.
Gringorilla Skrevet i går, 07:10 Skrevet i går, 07:10 svenka skrev: dualmind skrev (35 minutter siden): Vet ikke om det noen gang kommer til å bli noe som er i nærheten av hva tilstedeværelsen GTA6 har. Har noe spill blitt behandlet på samme måten? Hva mener du egentlig? Er ikke forventningene til GTA 6 så høye at de nesten ikke er mulig å innfris?? To be fair var forventningene helt i taket på både GTA4 og spesielt GTA5, og de innfridde så det holdt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå