xlarge Skrevet tirsdag kl 13:13 Skrevet tirsdag kl 13:13 (endret) Enda en gang roter Aftenposten det til for meg. Varsel om at den jeg har gitt familieabonnement ikke får det lenger. Dvs. vedkommende fikk melding, men ikke jeg. Jeg har ikke lyst til å bare gi opp når jeg betaler nesten 5000 i året og ønsker å be om en skriftlig forklaring. Jeg søker derfor etter epostadresse til kundeservice aftenposten.no og det ser håpløst ut. Håper noen her vet! Endret tirsdag kl 13:14 av xlarge
ilpostino Skrevet tirsdag kl 13:17 Skrevet tirsdag kl 13:17 Høres litt spesielt ut at de bare kutter sånn helt uten Widerøe.
nebrewfoz Skrevet tirsdag kl 13:28 Skrevet tirsdag kl 13:28 13 minutes ago, xlarge said: Enda en gang roter Aftenposten det til for meg. Varsel om at den jeg har gitt familieabonnement ikke får det lenger. Dvs. vedkommende fikk melding, men ikke jeg. Jeg har ikke lyst til å bare gi opp når jeg betaler nesten 5000 i året og ønsker å be om en skriftlig forklaring. Jeg søker derfor etter epostadresse til kundeservice aftenposten.no og det ser håpløst ut. Håper noen her vet! Det ser ikke ut til at de kan kontaktes på email. Du kan jo bruke chat istedet, eller fylle inn kontaktskjemaet her: https://kundeservice.aftenposten.no/s/contactsupport
xlarge Skrevet tirsdag kl 13:32 Forfatter Skrevet tirsdag kl 13:32 nebrewfoz skrev (2 minutter siden): Det ser ikke ut til at de kan kontaktes på email. Du kan jo bruke chat istedet, eller fylle inn kontaktskjemaet her: https://kundeservice.aftenposten.no/s/contactsupport Takk for svar. Jeg har et par gamle epostadresser, men de virker ikke lenger. Ps. Jeg hater kontaktskjemaer. Forsinker og tar mye tid.
nebrewfoz Skrevet tirsdag kl 13:35 Skrevet tirsdag kl 13:35 2 minutes ago, xlarge said: Ps. Jeg hater kontaktskjemaer. Forsinker og tar mye tid. Prøv chat'en, da. Lite forsinkelse der.
xlarge Skrevet tirsdag kl 13:41 Forfatter Skrevet tirsdag kl 13:41 nebrewfoz skrev (5 minutter siden): Prøv chat'en, da. Lite forsinkelse der. OK men dette blir litt som temu dvs. å gjøre seg vanskelig å kontakte.
xlarge Skrevet tirsdag kl 14:01 Forfatter Skrevet tirsdag kl 14:01 Som ventet - chatbot som ikke skjønner noe. Deretter person som heller ikke skjønte noe. Fikk til slutt en løsning på å gjenopprette familiedelingen, men ikke noen god forklaring på hvorfor den ble kuttet. Bare en del vikarierende årsaker som at jeg endret abonnementet i fjor, at betalingstjenesten var endret osv. noe jeg ikke har gjort. Slike ting burde ikke ha noe med tildelt familieabonnement å gjøre. Så hvem vet hva den egentlige årsaken er. Det var faktisk derfor jeg ville ha en epostadresse for da er det mye lettere å bringe saken videre. Gir opp.
nebrewfoz Skrevet tirsdag kl 14:37 Skrevet tirsdag kl 14:37 35 minutes ago, xlarge said: Gir opp. Vel, du fikk vel en løsning på ditt opprinnelige problem? Kanskje like greit å fokusere på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå