Lars - Nils Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Norges/Bergens beste psykolog/psykiater på angst/panikkangst/helseangst, uvirklighetsfølelse av angst? Setter pris på alle innspill.
AnnonymG Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Helseangst er uten tvil Ingvard Wilhelmsen. Han holder en rekke foredrag, og man kan begynne med å delta på disse.
agingwheel Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni On 5/18/2026 at 11:30 PM, Lars - Nils said: Norges/Bergens beste psykolog/psykiater på angst/panikkangst/helseangst, uvirklighetsfølelse av angst? Setter pris på alle innspill. run 3 Jeg har ingen spesifikk anbefaling, men det kan være lurt å se etter en psykolog eller psykiater som har erfaring med angstlidelser og panikkanfall. Anbefalinger fra andre og en innledende samtale kan ofte gjøre det lettere å finne noen som passer for deg. Lykke til!
ole_marius Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Kan anbefale en selvhjelpsgruppe som jeg deltok i for 5 år tilbake da jeg hadde mye angst. Frivillig tilbud via Angstringen. Er en støttegruppe der man møtes titt og ofte for å gi en mulighet å snakke med andre som har angst selv. Tilbudet er et fint supplement til Psykolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå