Spillredaksjonen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Husker du Darth Maul? Nå får han egen TV-serie. Les hele saken på Gamer.no»
MomentousMomentum Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er veldig vanskelig å ikke dra nerdekortet, for å korrigere at Maul, i motsetning til Darth Maul, ikke er en "sith-herre". Faktisk så vanskelig at jeg ikke klarte å la være, gitt!
MomentousMomentum Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MomentousMomentum skrev: Det er veldig vanskelig å ikke dra nerdekortet, for å korrigere at Maul, i motsetning til Darth Maul, ikke er en "sith-herre". Faktisk så vanskelig at jeg ikke klarte å la være, gitt! Hei, Momentous; les nå hele artikkelen før du går "uhm, actually".
Imaginacíon Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg er ingen ekspert, men ble ikke Darth Maul drept i The Phantom Menace? Altså før The Clone Wars?
Gunfreak Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 2 minutes ago, Imaginacíon said: Jeg er ingen ekspert, men ble ikke Darth Maul drept i The Phantom Menace? Altså før The Clone Wars? Somehow Maul came back. Tror du virkelig en liten ting som å bli delt i 2 stopper noen?
Imaginacíon Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 4 minutes ago, Gunfreak said: Somehow Maul came back. Tror du virkelig en liten ting som å bli delt i 2 stopper noen? Jeg skjønner. Det er science fiction med avansert teknologi.
Duriello Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Imaginacíon skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner. Det er science fiction med avansert teknologi. Det er The Force, ikke sci-fi mumbo jumbo. /s 😄
Gunfreak Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 57 minutes ago, Imaginacíon said: Jeg skjønner. Det er science fiction med avansert teknologi. Teknisk sett sci fantasy space opera. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå