Gå til innhold

Anmeldelse: Project Hail Mary

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til denne, men etter å ha både lest boka og høyrt lydboka så må eg kanskje skru forventningane litt ned. (Lydbokversjonen blir forresten ofte dratt fram som ei av dei betre adapsjonane frå bok til lydbok uavhengig av sjanger, så eit lite lydboktips her altså).

Det er i alle fall gledeleg å sjå at anmeldingane er forholdsvis bra, noko som forhåpentlegvis betyr at filmen kan være aktuell for ei stor sjåargruppe.

Skrevet
Aspiranten skrev (27 minutter siden):

Lydboka var ekstremt bra, og jeg har hørt den gjentatte ganger siden den kom ut. Men det kommer ikke helt frem i anmeldelsen om anmelder har lest boken?

Eg gjetter på at anmeldaren ikkje har lest boka, og eg tenker det er ein god ting når ein skal anmelde film.
Terningkastet på filmen kan endre seg svært mykje om sjåaren har lest boka som filmen er basert på, både i positiv forstand ved at boklesaren får med seg alle subtile hint som er i filmen. Eller negativt ved at bokleseren henger seg opp i alle scenene som ikkje kom med i filmen. Film bør anmeldast uavhengig, og dersom anmeldaren har lest boka så bør det gå fram av innleiinga i anmeldinga sidan det som nemt farger mykje av filmopplevinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...