MF. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Første gang vert innpå her så vet ikke hvordan ting skjer her🙏🏿 Jeg vil ha en god førstebil. Jeg er veldig usikker på hva jeg vil ha. Jeg vil ha noe tøft RWD AWD typ helst Sedan eller Coupe. Diesel eller Bensin spiller ingen rolle. Greien er først kan jeg ønske det men så etterpå kan jeg ønske en full on rånebil som en E61 530D eller 535D og skamtune bilen sant. Jeg er veldig usikker på hva som er lurt også. Vil jo ikke ha noe bs som N47 motoren til Bmw sant og vil ha noe som kan bli tunet litt og looken kan bli endret litt på. Budskjettet blir jo en 100k nok men kan stige fort siden jeg blir lærling VG2 siden jeg tar heller 3 år i lære enn 2 som vanlig.
Runar Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden MF. skrev (1 time siden): Jeg er veldig usikker på hva som er lurt også. Det lureste er selvfølgelig å ikke bruke 100 000 kroner på en tøff BMW med bakhjulsdrift, da du fort vil ende opp med å bruke minst det samme som kjøpssummen på forsikring, verkstedregninger og fartsbøter, men det er kanskje ikke det svaret du ønsker deg. Med et budsjett på 100 000 kroner er det uendelig mye helt forskjellig å velge mellom, så for din egen del er du nesten nødt til å spisse ønskene litt og finne ut av hva du ønsker deg. Hva skal bilen brukes til? Trenger du en bil du kan kjøre langt, hver dag, og som ikke bruker så mye drivstoff, eller en bil du kjører en gang i blant og hvor forbruket ikke betyr noe? Skal du frakte kun deg selv og en Wunderbaum eller to, eller må du ha plass til tre barn, to kjærester og store kofferter annenhver helg? Må bilen kunne kjøres i 50 cm nysnø? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå