Wheeljack Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Lanisek tilbake i god gammal form gjorde susen det. Han var jo nesten i en annen liga i dag. 2
Imaginacíon Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Europa dominerer totalt i OL. Vi har 23 gull mot 4 for resten av verden. Det er vel egentlig ikke så bra.
^fmj Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Imaginacíon skrev (5 timer siden): Han er håpløst forelsket. Typisk ulykkelig kjærlighet, spesielt siden han har rotet det til selv. Hjelper visst ikke å ha over 135 i IQ. 1
^fmj Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar HF- skrev (4 timer siden): Gull til Sverige i parcurling Nedregotten og Skaslien slo de 0-9. 1
Wheeljack Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Det oppløpet der blei mer spennende enn jeg hadde sett for meg. Inmari moro med bronse til Hirvonen 1
Imaginacíon Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar 5 minutes ago, Wheeljack said: Det oppløpet der blei mer spennende enn jeg hadde sett for meg. Inmari moro med bronse til Hirvonen Finland har ligget nede siden dopingskandalen på begynnelsen av 2000-tallet. Godt å se at de får til noe.
Imaginacíon Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Dette er Frankrikes øvelse. Vi kan håpe på bronsje.
Wheeljack Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Det er jo en knallsterk OL-debut, uansett åssen det måtte gå til slutt.
Imaginacíon Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Jeanmonot bommer også. Blir det feilfri nå på Marte blir det spennende.
Imaginacíon Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar (endret) Marte bommer. Da blir det neppe medalje. Endret 11. februar av Imaginacíon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå