Gå til innhold

Anmeldelse: Kraken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til se filmen, når den kommer på streaming steder.

Betaler ikke for og se en film på Kino mer.

Reklame filmen var veldig bra syns jeg.

• Liker 1
Skrevet
martin1872 skrev (2 minutter siden):

Som troll 2 sikkert. EKSTREMT TALENTLØS GREIE

Det var den ikke. 
Syns Troll var bra jeg, både nr 1 og 2, håper dem kunne laget TV serie av Troll.

Skrevet
Norsktalende skuespillere og action har vist seg som en ekstremt dårlig kombinasjon gjennom et titals filmer. Det blir sjeldent bra , men stivt og fjernsynsteater . Paradoksalt nok er trollfilmen med Otto Jespersen det beste vi har laget .
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Fleskelars skrev:
Norsktalende skuespillere og action har vist seg som en ekstremt dårlig kombinasjon gjennom et titals filmer. Det blir sjeldent bra , men stivt og fjernsynsteater . Paradoksalt nok er trollfilmen med Otto Jespersen det beste vi har laget .
Nja, sjekk ut Orions Belte fra 1985. Min favoritt. Håkon Håkonsen fra 1990 er også utrolig bra.
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
1 hour ago, Fleskelars said:

Trolljegeren er genial og OJ er på sitt beste der. Det som gjør filmen så bra er jo at den er særegen norsk, men hadde et passe bra budsjett og.

Må slenge på Den Brysomme Mannen. Er leeenge siden jeg har sett den da, så kan hende jeg ikke liker den like mye i dag 😂

Men beste av alle er jo (med en litt fy-fy tittel): Svidd Neger. De var ikke helt nyktere der gitt 🤣

Jeg skal se på denne Kraken filmen i god viten den er passe tom uten effekter. Digger blekkspruter og Kraken var jo alltid en gul legende 😜 Men vet hva jeg går til for å si det sånn.

Endret av Chaos_Niddhogg
  • Hjerte 1
Skrevet
4 hours ago, martin1872 said:

Nå må du ikke blande Troll 2 med Troll 2. Troll 2 (2025) er talentløst, mens Troll 2 (1990) er også fantastisk talentløst, men den er i det minste 100% verdt å se 😁

• Innsiktsfullt 3
Skrevet
µT. skrev:
4 hours ago, martin1872 said:

Nå må du ikke blande Troll 2 med Troll 2. Troll 2 (2025) er talentløst, mens Troll 2 (1990) er også fantastisk talentløst, men den er i det minste 100% verdt å se 😁

Troll 2 fra 90 er noe av det beste som finnes. Men den tar seg selv aldri mye seriøst heller 🤪 Og DERFOR er den så god.
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Chaos_Niddhogg skrev (6 timer siden):

Trolljegeren er genial og OJ er på sitt beste der. Det som gjør filmen så bra er jo at den er særegen norsk, men hadde et passe bra budsjett og.

OJ er jo jækla KUL da, hahahaha, bra skuespiller i denne film serien her :D
Treng mer av han i Norske filmer, hahahaha xD 

Skrevet

Ser noen her som slakter norsk film generelt. Tullball. Det finnes mange norske filmer som er utrolig bra, godt laget og med godt skuespill. Bare å lete bak i hjernebarken  mellom alle de dårlige amerikanske filmene dere har sett.

Skrevet
Skuespillerene i Kraken tenker mer rasjonelt enn dere sutreunger! Dra dit pepper'n gror og voks opp. Kraken er spektakulær enten dere tåler det eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...