mimmimor Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Leser så mye bra med tanke på lavkarbo/ren mat. Med tanke på tenner, tannstein og kontroll/vektnedgang. Men det er sååå vanskelig og følge. Jeg vet hva jeg skal gjøre men jeg bare stuper av. Prøvd W. Sprøyta til stor suksess. Ble rolig til sinns og hadde d rett og slett bedre og kiloene raste av. Nå når jeg slutta pga dårlig økonomi. Så kom vekta på igjen og skam/følelses spising. Urolighet tilbake... Det er sååå slitsomt Skjønner det bare ikke. De nermeste skjønner ikke hvorfor d er så vanskelig... og vekten/skammen øker. Tror lavkarbo hadde egentlig vært tingen for meg. Kanskje jeg kan få mer ro. Flere her inne som lever på lavkarbo. Hvordan funker det for deg? Har du merka ulemper? Fordeler? 1
bzzlink Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg har vært på/av lavkarbo siste 15år. Merker det samme som deg, det er vanskelig å holde fordi det er føkkings sukker i alt i samfunnet. Så man må planlegge hele tiden. Jeg føler meg bedre og får skikkelig metthetsfølelse når jeg spiser lavkarbo. Spiser jeg karbo så er det ikke «bånn» i meg, overspiser deluxe. Brisk knekkebrød og st michaels peanøtter er redningen min for å holde meg på den smale sti. Prøvd lazyketo osv men har funnet ut at av/på funker best, så går på lavkarbo i perioder av året, ca. 50% av tiden og alltid minst 3 uker av gangen. Under 20g karbo om dagen. viktig å være snill med seg selv, og når man sprekker så behandle det som en punktering. Lapp hjulet og kom deg videre. Ikke tenk, faen der punkterte jeg, nå kan jeg like gjerne stikke høl på de 3 andre hjula og Endret 10 timer siden av bzzlink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå