Gå til innhold

Fallout skal bli reality-TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deltakere bør iallefall vente... med all den usikkerheten om ein kan komme inn i USA eller ikkje :D

@BIlly Bones No er det ikkje Amazon Prime Video eller Studio Lambert som har ansvar for spelet... dog eg og kunne veldig godt tenkt meg eit nytt Fallout spel ( ETTER at Bethesda er ferdig med ES 6 ).

Skrevet

Dei skal lage reality serie der deltakarane skal få teste sin styrke, intelligens og utholdenheit, som vel heilt ærleg er ganske standard reality serie? 

Sidan innspelinga skal gå over berre 3 veker, så er det heller ikkje eit Big Brother moment i denne reality serien, så det blir lite isolasjon frå omverdenen. Sjølv eit opphold på Farmen varer lengre enn 3 veker. 

Eg kan ikkje forstå anna enn at dette blir ein heil vanleg reality serie berre med Fallout tema. Det er ikkje ein gong sikkert at deltakarane skal være i ein ekte bunker. Det å bygge underjordisk bunker er dyrt, så mest truleg kjem dei til å bruke eit TV studio.

Skrevet
BIlly Bones skrev (2 timer siden):

Kan vi ikke heller få et nytt spill..

Fallout 5 er på vei men bare å smøre seg med tålmodighet, dette er Bethesta vet du, som forøvrig ikke lager dette realityprogrammet.

Skrevet
bubba477 skrev (2 timer siden):

I alle dager. Kanskje ikke det mest fristende å se på?

Det finnes alltid Ex on the beach eller paradise hotel om du heller vil se på det. Tipper ikke de laget konseptet med tanke på akkurat deg :)

Folk er villige til å se mye rart. Det er bare å se på alle de forskjellige realitykonseptene som finnes der inne i den store tv-boksen. Det er noe for alle :)

Skrevet
BIlly Bones skrev (4 timer siden):

Kan vi ikke heller få et nytt spill..

Ikke sant. Fordi det jo de samme folkene som produserer reality showet som utvikler spillene 🤔

Skrevet
TStensland skrev:
Enda mer "Reality" søppel. Ikke rart alle strømme tjenester blir dyrere med all denne dritten de skal produsere.
Word! Burde heller hett "unreality" imo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...