Delvis Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Vet ikke hvor mye det samme Vend og Schibsted er. På Finn ser det ut som 2FA ikke fungerer etter at Vend gjelder der. Er innlogget og tør ikke logge ut, for får ikke riktig kode til å deaktivere 2FA først. Er det der det står "slå på" man må slå på først?(se bildet under) På Schibsted ser det likt ut, og der står det at den er på. Saken er at jeg aldri har fått beskjed om å aktivere egen 2FA for Vend, og har derfor ikke den i appen, og lurer på om det er samme. Noen som kjenner til dette herre her? Spoiler
ilpostino Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Hvis jeg ikke husker helt feil var Schibsted for dominerende innen enkelte markeder og måtte skille ut enkelte firmaer og det er det som ble Vend. 1
Delvis Skrevet 20. januar Forfatter Skrevet 20. januar ilpostino skrev (14 minutter siden): Hvis jeg ikke husker helt feil var Schibsted for dominerende innen enkelte markeder og måtte skille ut enkelte firmaer og det er det som ble Vend. Når det ble overført til Vend, har 2FA blitt stående som "aktivert" uten at jeg hadde aktivert det. Kontaktet kundeservice og har nå fått det ordnet . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå