Spillredaksjonen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nytt Starcraft-spill kan bli annonsert i år Rykter sier at et nytt <em>Starcraft</em>-spill kan dukke opp på BlizzCon 2026. Les hele saken på Gamer.no»
Zeph Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Meir Starcraft! 🥳 Edit: Tredjeperson skytespel. 😒 Endret 9 timer siden av Zeph
TheKims Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Zeph skrev (4 minutter siden): Meir Starcraft! 🥳 Førsteperson skytespel. 😒 Står at det er tredjeperson skytespill. Gadd ikke lese mer etter det.
Lena Revanscar Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ikke så veldig ulikt ideen Command & Conquer: Renegade. Starcraft er et flott univers så velger å være positiv.
svenka Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Zeph skrev (2 timer siden): Meir Starcraft! 🥳 Førsteperson skytespel. 😒 Starcraft Ghost?
Zeph Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Lena Revanscar skrev (2 timer siden): Ikke så veldig ulikt ideen Command & Conquer: Renegade. Starcraft er et flott univers så velger å være positiv. For all del, det kan bli bra. Renegade er eit av spela eg har flest timar i, men det finnes så mange FPS/TPS og SC har vore ein bauta innan den døyande sjangeren RTS.
Hawko Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ikke så stor fan av Starcraft selv, men til og med jeg skjønner at et tredjepersons skytespill neppe er det fansen av serien er ute etter…
Lena Revanscar Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden 7 hours ago, Hawko said: Ikke så stor fan av Starcraft selv, men til og med jeg skjønner at et tredjepersons skytespill neppe er det fansen av serien er ute etter… Blizzard forsøkte tidligere å selge Diablo Immortal på telefon. Vel, det gikk som det gikk. Skal uansett gi det en sjanse for å se hva det er for et dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå