Playmaster Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Noen som vet hva det nye jedi systeme blir? Blir det lettere eller vanskeligere? Ingen som vet om det ennå,men da vil vi ihvertfall slippe å bry oss om hologrind (som har ødelagt spillet på mange måter) Men jeg tror quest-opplegget VIL bli sykt vanskelig.Sikkert noen krayts/Rancors/NS Elders+ mye mer.
Azizel Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Noen som vet hva det nye jedi systeme blir? Blir det lettere eller vanskeligere? Ingen som vet om det ennå,men da vil vi ihvertfall slippe å bry oss om hologrind (som har ødelagt spillet på mange måter) Men jeg tror quest-opplegget VIL bli sykt vanskelig.Sikkert noen krayts/Rancors/NS Elders+ mye mer. Ok. hva er hologrind??
TRS Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 (endret) klikker på en liten blå boks eller en liten rød trekant (Jedi Holocron & Sith Holocron) som sier deg 1 av opptil 4 yrker som du må mestre for og kunne få FS sloten, når den ikke sier noe mer så må du finne ut resten selv. Altså, folk har bare drevet på og mestret yrker hjernedødt uten og ta seg tid til og teste det skikkelig ut. Endret 7. mai 2004 av Eurofighter
Azizel Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Hmm. Noen her som er Jedi?? Eller noen som spiller på euro Far star som kan selge meg ett holocron?
Playmaster Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Blås oppi holocron azizel.De blir snart verdiløse uansett
Co[]V[]bster Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Skrevet 10. mai 2004 Sett at Teras Kasi Order har blitt en stor guild nå Comobster Min Guild mener du?
Azizel Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Blås oppi holocron azizel.De blir snart verdiløse uansett Ok. hvor mye koster det da???
Firesnake Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 server:euro-farstar navn:Firesake hadde tenkt å hetta firesnake men skreiv feil.... orginal yrke: marksman no e eg 1.4.1.3 vanlige yrke: scout 4.0.4.1 medic 0.0.0.0 brawler 3.0.2.1 entertainer 0.1.0.0 guild: ingen har tenkt og bli medlem i .mafia. har ca. 70k har hatt 140k har ein robot men den e ikkje so go ein probot
Firesnake Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 V[]bster' date='10/05/2004 : 20:47'] Sett at Teras Kasi Order har blitt en stor guild nå Comobster Min Guild mener du? hva server er dene guilden på hadde vert kult å blit medlem
Lord Hell Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hvilken server er det flest spillere på ? vil ikke begynne å spille på en server der det ikke er så mange spillere, og kan jeg, (tror ikke det) flytte personen min fra server til server , får meg Star Wars galaxies i dag (fredag)
Playmaster Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 V[]bster,10/05/2004 : 20:47] Sett at Teras Kasi Order har blitt en stor guild nå Comobster Min Guild mener du? hva server er dene guilden på hadde vert kult å blit medlem Den er vel på Bria,men det er mange andre TKO på andre servere og,kanskje de som er litt større,jeg vet ikke helt.Sorry for at jeg poster to innlegg etter hverandre da
Lord Hell Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 fikk ikke kjøpt meg star wars galaxies i dag ikke 1 butikk som hadde det inne, bestilte det fra space world da, tokk vist runt en uke (dem bestiller på mandag) jaja.. som sakt,.. noen som orker å ramse opp serverne som finnes ?? med sirka spillere osv... (tusen takk)
Azizel Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) Jeg anbefaler å spille på Euro Far Star. Dert er det mange norske folk. Jeg heter forresten Aziz der Endret 23. mai 2004 av Azizel
Playmaster Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Eclispe har en egen norsk guild du kan joine med NiS heter den (Norwegian in Space)
Lord Hell Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg anbefaler å spelle på Euro Far Star. Dert er det mange norske folk. Jeg heter forresten Aziz der ok takk, jeg vurderer å post ordre spillet, siden space world bruker 1 og en halv uke på å få de inn... noen som vet om det billigste stedet ?? (med norskt kover, ikke svenskt ) Endret 29. mai 2004 av Lord Hell
Azizel Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 (endret) Eclispe har en egen norsk guild du kan joine med NiS heter den (Norwegian in Space) Det er en norsk guild i farstar også... Endret 23. mai 2004 av Azizel
Lord Hell Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Eclispe har en egen norsk guild du kan joine med NiS heter den (Norwegian in Space) Det er en norsk guild i farstar også... Det med NIS tar de inn alle typer medlemmer ?? Rebel,Empire ?? og er det noe proffessions de spesielt ser etter ?? gleder meg så sinsykt til å begynne å spille det
SirGalrim Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Eclispe har en egen norsk guild du kan joine med NiS heter den (Norwegian in Space) Det er en norsk guild i farstar også... Det med NIS tar de inn alle typer medlemmer ?? Rebel,Empire ?? og er det noe proffessions de spesielt ser etter ?? gleder meg så sinsykt til å begynne å spille det NiS tar inn nordmenn av alle yrker og aldere. Eneste krav er at du ikke er med i Empire faction da vi er et rebel guild. NiS kan anbefales særs på grunn av at de har en stor by, gode weapon- og amorsmiths, rabatt på meste av handel for medlemmer, både planlagte og spontante hunts og viktigst av alt gamle medlemmer som tar hjertelig i mot nye og hjelper dem på vei når de spør. Men om du ønsker å rollespille mye vil jeg anbefale deg å finne en rollespill guild. Eclipse er nok heller kanskje ikke den helt riktige serveren om du vil rollespille. Men om det er så mye bedre på andre servere er jeg tvilende til. Eclipse sitt største problem er at det kan være litt vel folksomt der til tider. Håper dette hjalp.
SirGalrim Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 V[]bster' date='18/01/2004 : 15:18'] Server: Eclipse Nick = Aroo Nightslayer Proffesion: Master Scout Master Squad Leader Pistoleer (soon master / on hold) Goal: Holde SL til SL rewamp (p10) for å se om det blir kulere å være SL da. Men mestre Pistoleer før den tid, for å så gå over til et annet combat yrke. (Commando?) Pengekilde: Først og fremst ved jakt på dyr med bra kvalitet på kjøtt eller skinn. I andre rekke er det missions, og litt salg av loot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå